PARIZ, Hamburger u Francuskoj ne zna za krizu budući da je njegova prodaja u naglom porastu, premda se dugo povezivao s lošim prehrambenim navikama.
“Francuzi su upoznali hamburger zahvaljujući Kviku i Mekdonaldsu i smatrali su ga masnim i malo poželjnim obrokom. Ali u poslednj dvije do tri godine takozvani tradicionalni restorani uvrstili su burgere u svoje jelovnike jer bi bilo ludo ne ponuditi ga gostima”, rekao je Bernar Butbol, direktor agencije Žira konseil, prenosi Seebiz.
Po njegovim riječima, “75 do 80 posto francuskih tradicionalnih restorana (ima ih 110.000) ima hamburger u svojoj ponudi” i “bilježe nevjerojatan rast prodaje od 40 posto u zadnje dvije godine”.
Francuzi danas u restoranu godišnje jedu 14 burgera po stanovniku, što ih svrstava na drugo mjesto najvećih ljubitelja tih obroka u Evropi, iza Velike Britanije (17 komada), po studiji NPD Grupe.
Francusko tržište drže dvije velike kompanije, svjetski prvak brze hrane Mekdonalds i njegov konkurent Kvik. Oni na francuskoj teritoriji imaju 1.200, odnosno 370 svojih objekata.
Krajem 2012. njihov američki suparnik Burger King vratio se nakon petnaestogodišnjeg odsustva, stidljivo otvorivši dva restorana, jedan na aerodromu u Marseju, a drugi na auto-putu blizu Remsa.
Burger king prodire i na parisko tržište budući da je prošle nedjelje otvorila restoran u željezničkoj stanici sjen Lazar u Parizu. B 92