BANJALUKA, Prodaja domaćih proizvoda za vrijeme akcije “Naše je bolje”, koju je Privredna komora Republike Srpske /RS/ provodila po tržnim centrima, porasla je za 20 odsto, izjavio je danas portparol Privredne komore Vladimir Blagojević.
On je rekao da su informaciju o rezultatima akcije uputili tržni centri u kojima je ova aktivnost provođena.
Blagojević je naveo da je u okviru ove akcije trenutno u toku medijska kampanja koja je počela 15. jula i trajaće do 15. septembra radi promocije svih sektora i značaja skretanja pažnje potrošaču šta znači kupovina domaćeg proizvoda.
“Kupovinom domaćih proizvoda jačamo domaću privredu, a to znači više novca za školstvo, zdravstvo, sport, kulturu, fondove, ali i smanjenje spoljnotrgovinskog deficita, te zadržavanje postojećih i otvaranje novih radnih mjesta”, rekao je Blagojević, dodajući da kupovinom domaćeg proizvoda pomažemo sami sebi posebno u vremenu krize.
Prema njegovim riječima, predviđeno je oglašavanje u štampanim medijima, putem bilborda, putem elektronskih medija, štampanje letaka i plakata, kao i preko emisija i tekstova u medijima “pojačati priču“ o kupovini domaćih proizvoda, ali i da se predstavi šta sve ima u Srpskoj.
Privredna komora Republike Srpske treću godinu zaredom vodi ovaj projekat na inicijativu domaćih proizvođača. Srna