SARAJEVO, ProCredit bank Sarajevo započela je juče sa edukativnim projektom “Kako razgovarati s bankom” s ciljem da, kako navode, bankarsko poslovanje učine razumljivim građanima i privrednicima u BiH.
Građani će za vrijeme te akcije, ističu u ProCredit banci, moći dobiti primjerak edukativne brošure na ulicama gradova širom BiH ili u jednoj od 45 poslovnih jedinica banke.
“Stav ProCredit banke je da se povjerenje gradi brigom o klijentima i vođenjem računa o njihovim potrebama, a ne pukom prodajom usluga. Informisanost naših klijenata veoma je važna za izgradnju kvalitetnog odnosa klijenta i banke”, kazala je Maja Hrnjić, viši savjetnik Uprave te banke.
Kemal Kozarić, guverner Centralne banke BiH, povodom izdavanja brošure izjavio je da je finansijska edukacija važan segment poslovanja svake komercijalne banke. Projekat ProCredit banke podržali su i udruženja i ombudsman za zaštitu potrošača u BiH.