NJUJORK, Biti lider je odgovorna i ne uvijek jednostavna pozicija, ono zahtjeva dosta predanosti i teškog rada.
Da biste bili lider, morate prvo voditi sebe. Šta to, zapravo, znači?
Dobar i kvalitetan lider je osoba koja ima karakter i povjerenje kod ljudi, pouzdan je i ima integriteta.
Autoritet kod zaposlenih se rađa iz poštovanja; lider je timski radnik – radi zajedno sa svojim ljudima, postavlja jasne ciljeve, zna im kvalitete i slabosti, pomaže im da rastu.
Lider nije kritičan koliko je konstruktivan. Lider je odlično organizovan, dobar je analitičar, osoba je koja postavlja nove smjernice posla i vodi tim shodno tome. U timu koji vodi dobar lider, mjesta za negativnost nema. Lider svoju sigurnost prenosi i na ljude oko sebe, pomaže u prevazilaženju prepreka, kako na individualnom, tako i na kolektivnom planu.
Dobar lider je saosjećajan, ali emocije umije da kontroliše, isto kao i vrijeme kojim raspolaže. Neorganizovanost lidera vodi neorganizaciji i samog tima, a tako i posla koji obavljaju.
Dobar lider je osoba koja stremi najboljem jer zna da je to jedini način za održavanje visokog nivoa posla, drugo mjesto ne vodi ka uspjehu. Dobar lider “proizvodi” dobre menadžere – oni su njegovo tzv. ogledalo i ponos, prenose agencije.