SARAJEVO, Glavna poruka drugog dana 12. izdanja PRO.PR konferencije, najpoznatije i najprestižnije regionalne konferencije za komunikacioni i brend menadžment, koja se održava u Sarajevu, glasi – „Povjerenje je najvažnije“.
Konferenciju je otvorio gospodin Alessandro Buttice, voditelj i portparol Evropskog odjeljenja protiv krivotvorina pri Evropskoj komisiji, koji je ekskluzivno prezentovao novu kampanju koja treba uticati na svijest potrošača kada razmišljaju o kupovini „fake“ proizvoda te je upoznao učesnike sa glavnim porukama projekata Evropske komisije na tom području. Svojim izlaganjem, najveću pažnju privukao je Goran Milić, programski direktor Al Jazeera Network. Na jednostavan i razumljiv način, Milić je govorio učesnicima o važnosti pozitivnog novinarstva te o ulozi osobe koja se bavi odnosima s javnošću u kreiranju komunikacionih poruka, navodi se u saopštenju.
Svakoga ko se bavi komunikacijama, „bez daha“ ostavio je, Alex Aiken, izvršni direktor komunikacija Vlade Ujedinjenog kraljevstva. Uz praktičan pogled učesnici su imali prilike upoznati se sa trendovima novog načina komuniciranja javne uprave i izazovima sa kojima se danas susreću političari i svi oni koji se bave komuniciranjem u javnoj upravi. Miša Lukić, član odbora i suvlasnik agencije Publicis Group Serbia, koji u Srbiji ima epitet „Brend guru“, dao je nove smjernice prema kojima je „BrandSapiens“ potreban ljudima te je utvrdio kako će poruka “Brend – Wow“ obilježiti vrijeme ispred nas. Konferencija je završena okruglim stolom pod nazivom „Lobiranje“, na kojem su učestvovali George Ellis (Gellis sprl), Džejna Bajramović (Fabrika duhana Sarajevo Tobacco), Alen Kišić (Varaždinska Županija), a sve pod upravljanjem Richarda Linninga, potpredsjednika Svjetskog udruženja za odnose s javnošću (IPRA). Glavni izazov lobiranja je etika u dvosmjernoj komunikaciji, koja je bitna ne samo na području odnosa s javnošću nego i poslovanja uopšte. Takođe, večeras će se dodijeliti, treći put zaredom, svečana priznanja PRO.PR Awards.