KRK, Izazovi komunikacije u javnoj upravi, brendiranje i brendovi u odnosima s javnošću ključne su teme 13. međunarodne konferencije PRO.PR koja je danas svečano otvorena u hotelu Malin, u Malinskoj, na ostrvu Krku u Hrvatskoj.
Trodnevna, PRO.PR konferencija okupila je oko 200 lidera na području upravljanja komunikacijama.
Učesnici će u tri dana konferencije imati priliku čuti Cormaca Smitha, predsjednika komunikacija lokalne samouprave Ujedinjenog Kraljevstva, Juliu Corkey, direktoricu politike i komunikacija u gradskom savjetu Westminstera, Xeniu Rheizevskayju, voditeljicu kancelarije za štampu, marketing i komunikacije organizacijskog odbora za Sochi 2014. godine, Ömera Şengülera, vodećeg stručnjaka za branding iz Turske…
Tokom sutrašnjeg dana na programu su još teme poput čestog pitanja u odnosima s javnošću, a to je kako komunicirati u organizaciji velikog događaja, te koji su to izazovi u komunikaciji u britanskim institucijama.
Konferenciju su svečano otvorili predsjednik organizacijskog odbora PRO.PR konferencije Danijel Koletić i Charles Skinner.
Ukupno će biti održano 15 predavanja i dva okrugla stola.
Svečana dodjela nagrada PRO.PR Awards koje se dodjeljuju isključivo pojedincima, a ne projektima, planirana je za sutra naveče. Ukupno 18 stručnjaka iz 12 zemalja na području komunikacija dobit će ova, sada već tradicionalna i ugledna priznanja, rekao je Danijel Koletić predsjednik organizacijskog odbora.
„Samo oni koji su spremni u na promjene u odnosima s javnošću, oni će opstati. Iako se tržište u regiji susreće sa tranzicijom generacija i promjenom potrošačkih navika, između klasične-tradicionalne i nove-digitalne percepcije komunikacijskih poruka, odnosi s javnošću odigrat će jednu od ključnih uloga u tim promjenama. Zahvaljujući digitalnom dobu stvaraju se nova zanimanja, čime odnosi s javnošću doživljavaju novi preporod.“
CAPITAL: S.V.