LONDON, Najmlađa članica kraljevske porodice, četveromjesečna Šarlot, donijeće dobit britanskoj ekonomiji od pet milijardi dolara, tvrdi portal “Brand Finance”.
Za razliku od princeze, njen stariji brat za sada je donio oko 3,6 milijardi dolara.
Princeza Šarlot se polako ovom sumom približava svojoj majci, vojvotkinji od Kembridža, za koju sajt Brand Finance tvrdi da je do sada donijela 7,2 milijarde dolara, ali Šarlot se u javnosti pojavila samo dva puta – kada se rodila i tokom krštenja.
“Šarlot efekat“ donio je veliki uticaj u modi i drugim brendovima koje ona nosi ili se povezuju s njima.
Samo njeno rođenje donijelo je 150 miliona, tvrdi Brand Finance.
“Prema neslužbenim potvrdama, Šarlot, Džordž i Kejt imaju dubok finansijski učinak stvarajući milione godišnje“, rekao je izvršni direktor Brand Finance Dejvid Haj.
Na primjer, kada su se princ Vilijam i princeza Kejt prvi put zvanično pojavili sa novorođenom bebom Šarlot (istog dana kada se beba i rodila), prodaja štrikanog šala koji je Šarlot nosila, vrijednog 68 funti, nevjerovatno je porasla i kompanija u Notingemu, “G.H.Hurt & Son” još uvijek se muči sa porudžbinama koje stižu već nekoliko mjeseci.
“Šal je i dalje veoma popularan. Od tada nam je znatno povećana prodaja širom svijeta“, rekao je direktor te firme.
Isto se dogodilo i sa kolicima u kojima se Šarlot pojavila na krštenju.
“Firma“, kako kraljica Elizabeta Druga zove svoju kraljevsku porodicu, vrijedi 87 milijardi dolara, što godišnje britanskoj ekonomiji donosi 1,8 milijardi dolara. B92