PALE, Olimpijski centar Jahorina ostvario je za prvih devet mjeseci ove godine prihod nešto veći od 4.329.000 KM, što je za oko 620.000 KM više nego u istom periodu prošle godine, kada se ova stavka mjerila brojkom od 3,7 miliona KM.
Istovremeno, u prva tri kvartala ove godine ostvarena je dobit od oko 375.000 KM, za razliku od perioda januar-septembar 2008. godine, kada je iskazan gubitak od nekih 245.000 KM.
Ovi podaci navode se u Izvještaju o ostvarenim rezultatima poslovanja za prvih devet mjeseci ove godine, koji će danas razmatrati i Nadzorni odbor ovog akcionarskog društva, što je u jučerašnjoj izjavi za “Fokus” potvrdio i predsjednik NO Olimpijskog centra Jahorina, Borislav Bijelić.
On je istakao da je evidentnoj uspješnosti poslovanja od početka godine prethodilo usvajanje niza važnih odluka, kao i praktično djelovanje upravljačkih struktura društva.
– Ovdje posebno želim naglasiti jasno postavljen strateški cilj upravljačkih struktura društva za naredni trogodišnji period, kojim je definisano da OC Jahorina bude među tri vodeća zimska turistička centra u razvijenom okruženju – rekao je Bijelić.
On je ocijenio da je upravo takvo opredjeljenje za rezultat imalo i praktičan plan djelovanja i investiranja u ovoj godini, koji se već i konkretno ogleda u realizaciji višemilionskih investicija u primarne sadržaje na jahorinskim skijaškim stazama.
– Čvrsto smo uvjereni da ćemo u potpunosti oživotvoriti usvojeni trogodišnji biznis plan, čija je vrijednost bezmalo 40 miliona KM, a uporište za takav optimizam pronalazimo u činjenici da je u završnoj fazi realizacije i više od 18 miliona KM vrijedan poduhvat izgradnje dvije savremene šestorosjedne žičare, ali i u ohrabrujućim pokazateljima o poslovanju, koji dodatno dobijaju na vrijednosti imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u periodu svjetske ekonomske krize, koja nije zaobišla ni naše prostore – navodi Bijelić.
Na kraju ocjenjuje da su konkretni rezultati poslovne politike Nadzornog odbora i menadžmenta OC Jahorina jasno trasirali i dalji razvojni put ovog akcionarskog društva.
– Olimpijski centar Jahorina i ova prelijepa planina kao cjelovita turistička destinacija nezaustavljivo se približavaju cilju da uđu u svojevrsnu porodicu prepoznatljivih evropskih centara zimskog turizma. Optimisti smo i vjerujemo da će ovogodišnja višemilionska ulaganja u osavremenjavanje kapaciteta, kao i realizacija ambicioznih investicionih planova u narednom periodu, Jahorini vratiti sjaj i mjesto koje joj prirodno i kao nadaleko čuvenoj olimpijskoj planini i pripada – zaključuje Bijelić.
Povećan broj noćenja
Pozitivan iskorak u poslovanju OC Jahorina u prva tri ovogodišnja kvartala vidljiv je i u segmentu broja gostiju, odnosno ostvarenih noćenja u hotelu “Bistrica”.
Zaključno sa septembrom ove godine, evidentirano je 11.119 gostiju, odnosno 43.981 ostvareno noćenje, dok su prošle godine u istom periodu registrovana 10.464 gosta, odnosno 42.496 ostvarenih noćenja. Fokus