MOSKVA, Prihodi američkog lanca brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC) u Rusiji povećani su u prvom tromjesečju ove godine 48 odsto, ne računajući uticaj kursnih razlika, saopštio je vlasnik brenda, kompanija “Jam! brends” (Yum!Brands Inc.).
Apsolutne pokazatelje prodaje na ruskom tržištu kompanija nije objavila, prenio je Interfaks.
Generalno, prihodi KFC sa uračunatim kolebanjem kursa u prvom tromjesečju povećan je osam odsto, a lanac je imao 14.180 restorana. Na tržištima u razvoju, među kojima je i Rusija, rast prodaje dostigao je 11 odsto, a na razvijenim tržištima i u SAD šest odsto.
Prihodi kompanije “Jam! brends”, koja takođe upravlja brendovima Pica hat (Piža Hut) i Tako bel (Taco Bell), u prvom tromjesečju su smanjeni četiri odsto, na 2,62 milijarde (računajući prihode restorana u franšizi).
Operativni profit pao je 11 odsto, na 506 miliona dolara, a neto profit devet odsto, na 362 miliona dolara.
“Jam! brends” sa sedištem u Luisvilu, državi Kentaki je jedan od najvećih lanaca restorana, sa 41.000 restorana u više od 125 zemalja. Tanjug