BEOGRAD, Turistička ponuda Republike Srpske – sve destinacije, turističke organizacije lokalnih zajednica i drugi subjekti turizma, predstavljena je na jednom štandu na 34. Međunarodnom sajmu turizma koji je danas otvoren u Beogradu, rekao je direktor Turističke organizacije Republike Srpske Tihomir Ljubojević.
Prezentaciju turističkih potencijala Srpske na zajedničkom štandu u hali četiri Beogradskog sajma organizuje Turistička organizacija Republike Srpske, u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma i Predstavništvom Srpske u Srbiji.
Ljepojević je istakao da je štand dizajniran u znaku budućnosti, odnosno u znaku Kamengrada – Andrićevog grada u Višegradu, za koji se očekuje da će u narednih godinu-dvije postati značajan turistički brend Republike Srpske.
Posjetiocima Sajma turizma biće predstavljeni prije svega osnovni turistički brendovi u Republici Srpskoj, a to su Olimpijski centar “Jahorina” i planinski turizam, kao i Etno-selo “Stanišići” kod Bijeljine, koje tokom godine posjeti milion gostiju.
Biće prestavljeni i planinski turizam prije svega Jahorina, nacionalni parkovi Sutjeska i Kozara, grad Banjaluka sa urbanim, ruralnim i avanturističkim turizmom i banje Republike Srpske, prije svih Banja Vrućica i njen velnes centar, što je trend u svjetskom turizmu.
“Predstavljamo i naš vrlo interesantan brend, a to je Hercegovina koja ima najviše manastira i autohtone proizvode, pršutu, med i sir, kao i vina”, rekao je Ljubojević.
On je napomenuo da će sutra na štandu Srpske u okviru Sajma turizma biti organizovano potpisivanje novog ugovora između Fudbalskog kluba “Crvena zvezda” i Turističke agencije “Unis turs” iz Banjaluke, kao i promocija zajedničkog projekta “Internacionalni fudbalski kamp Jahorina”.
Ljubojević je istakao da se ovaj projekat realizuje već četiri godine za redom i da je kroz kamp i Fudbalsku školu prošlo već 600 djece.
“Ovo je primjer da Jahorina ne mora da bude interesantna samo u zimskom periodu, jer se može koncipirati da zadovolji interese i potrebe turista i van zimske sezone, kada je najpopularnija”, zaključio je Ljubojević.
Na Beogradskom sajmu danas je otvoren 34. međunarodni sajam turizma, kao i sajmovi vina i hotelsko-ugostiteljske opreme, na kojima će svoju ponudu do 26. februara izložiti 1 002 izlagača iz 46 zemalja na 15 000 metara kvadratnih izložbenog prostora. Srna