BEOGRAD, Ukupna premija na tržištu osiguranja u Srbiji u 2009. godini bila je oko 53 milijarde dinara, što je dva odsto više nego u 2008, izjavio je generalni direktor Delta Đenerali osiguranja (Generali) Nebojša Divljan.
On je novinarima kazao da je to relativno dobar rezultat ako se u ozbir uzme ekonomska kriza zbog koje su mnoge industrije, kao na primjer građevinska, zabilježile pad u poslovanju.
Divljan je ocijenio da će stope rasta tržišta osiguranja u Srbiji u ovoj i 2011. godini biti jednocifrene i da će se vrijednost premije kretati oko 600 miliona evra.
“Veliki proboj na tržištu osiguranja u Srbiji može da donese omasovljenje životnog osiguranja ili veliki privredni rast”, kazao je on.
Divljan koji je i član Upravnog odbora Udruženja osiguravača Srbije najavio je da će se predstavnici osiguravajućih društava u Srbiji krajem januara sastati sa premijerom Srbije Mirkom Cvetkovićem da bi razgovarali o prijedlozima za unapređenje i rast u toj oblasti.
Kompanija Delta Đenerali osiguranje imala je premiju od 9,4 milijarde dinara u 2009. godini što je 10 odsto više nego u 2008, kazao je on i dodao da se u 2010. godini planira rast premije od 12 odsto.
Divljan je kazao i da je ta osiguravajuća kompanija, treća po udjelu na tržištu Srbije, imala zadovoljavajući profit iz poslovanja u 2009, ali nije mogao da precizira koliki je bio taj profit dok se na objavi na nivou italijanske grupe Đenerali, u okviru koje posluje i kompanija u Srbiji.
Delta Đenerali osiguranje je članica Đenerali grupe, treće po veličini osiguravajuće kompanije u Evropi, koja ima više od 60 miliona kijenata i zapošljava 84.000 ljudi.Beta
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Pa sve je to jako lepo, ali kada se uzme u obzir da je sektor marketinga na polju zivotnih osiguranja prakticno ne postojeci, ne znam odakle ovim ljudima ideje da pretskazuju ovakve stvari! Voleo bih da znam u koju staklenu kuglu gledaju, posto bi mi dobro dosla jedna takva kao pomoc za diplomski!! pozz