EL SALVADOR – Neobični lider El Salvadora Najib Bukele odlučio je da napravi novi korak u svojoj političkoj karijeri i pokrenuo sopstveni brend kafe pod nazivom “Bean of Fire”.
Bukele je nedavno osvojio novi predsjednički mandat u ovoj centralnoameričkoj državi, a čini se kako će se u ovom periodu Bukele dodatno pokušati učvrstiti s vlastitim brendovima u ovoj zemlji.
Prema prvim informacijama koje dolaze iz El Salvadora, Bukele s vlastitim brendom kafe namjerava da cilja na tržište Sjedinjenih Američkih Država.
“Kompanija je navela adresu registrovanih distributera u SAD-u, kao i direktnu prodaju potrošačima u SAD-u preko Amazonovih usluga”, pojašnjavaju portali specijalizovani za kafu, prenosi Kliks.
Preduzeće koje bi u SAD-u trebalo da distribuiše kafu registrovano je na Floridi pod nazivom Hacienda Dorada.
Bean of Fire je lansirao devet različitih proizvoda pržene kafe, od kojih je svaki označen po vrsti sorte (Gesha, Pacamara, itd.) ili prema zemlji porekla (Etiopija, Kenija, Java).
Kada je reč o cenama, 450 grama kafe iza koje stoji predsjednik El Salvadora, na stranici je moguće naručiti za 50 dolara.
Pakovanja s cijelim zrnom kafe koje dolazi u konzervi, moguće je kupiti po cijeni od 135 dolara, prenosi b92.
Ono što je zanimljivo jeste i to da je Bukele saopštio kako će kompanija svaki dan u El Salvadoru, na različitim mjestima, donirati 90 kilograma kafe, šećere i 8.000 šoljica.
“Poduhvat s kafom nema nikakve veze s politikom. To je moj strastveni projekat koji sam započeo još prošle godine”, rekao je Bukele.
Takođe, Bukele je rekao kako je poslovni model koji stoji iza brenda kafe osmišljen tako da američki potrošači u suštini subvencionišu program darivanja kafe koji podržava vlasnike preduzeća u El Salvadoru.
Prema rečima predsjednika El Salvadora, tim potezom, kafa koja se pije u El Salvadoru – u suštini je besplatna.
“Turisti koji dolaze u El Salvador našu kafu mogu probati potpuno besplatno”, rekao je Bukele.