ZAGREB, Ovogodišnja 17. PRO PR konferencija ugostiće ugledne stručnjake za odnose s javnošću. Neki od predavača su gđa. Svetlana Stavreva predsjednica svjetskog udruženja za odnose s javnošću The International Public Relations Association (IPRA) osnovane 1940. godine te gđa. Maria Laura Garcia predsjednica svjetske obavještajne agencije FIBEP osnovane 1953. Takashi Inoue predsjednik japanskog instituta za odnose s javnošću takođe će biti jedan od ključnih predavača.
Ova međunarodna konferencija održava se po 17. put za redom, ovoga puta u Hrvatskoj. PRO PR je konferencija specifična po tome što se svake godine održava u drugoj državi u regiji. Svoje znanje podijeliće i Marcelo Risi direktor komunikacija u svjetskoj turističkoj organizaciji UNWTO, Raymond Frenken direktor komunikacija u Europskoj udruzi banaka, Zarena Kancheva PR i marketing menadžerica u Viberu te Patrick Harris bivši glavni službenik odjela za medije Njegovom visočanstvu princu od Walesa.
Konferenciju će obilježiti i dva panela na temu uloge odnosa s javnošću u brendiranju turističkih destinacija i pojmu digitalizacije na području odnosa s javnošću. Ova konferencija u svojoj biti je posvećena ključnom izazovu komunikacijske transformacije.
”Nažalost niti nakon 25 godina od osamostaljenja nemamo dovoljno transparentne komunikacije na političkom i gospodarskom nivou. Ne postoji dovoljna svijest javne uprave i zaposlenih u javnoj upravi o važnosti odnosa s javnošću niti su stručnjaci za odnose s javnošću na svim razinama dovoljno priznati. Velike korporacije i određeni komercijalni sektori kompanije razumiju važnost toga. Unutar novo nastalih uspješnih kompanija ponegdje još uvijek nedostaje IT sektor koji bi strateški komunicirao. Iako je startup zajednica dosegnula svoj vrhunac u percepciji, njihova komunikacija zaostaje. Iako govorimo o digitalnoj pismenosti, tehnologije toliko brzo napreduju da se, prema statistički dostupnim podacima prema broju stanovnika, veoma malo građana služi digitalnim servisima koje su uspostavile javne uprave. U tome prednjači Slovenija. Srbija ima na nacionalnom nivou jasnu strategiju već pune dvije godine, a Hrvatska u posljednjem tromjesečju komunicira sve više digitalnu transformaciju.’‘ izjavio je Danijel Koletić predsjednik organizacijskog odbora ususret PRO PR konferencije.
Sedamnaesta PRO PR konferencija održaće se od 10. do 13. aprila 2019. godine u hotelu Katarina u Selcu u Hrvatskoj. Očekuje se odaziv od više od 200 sudionika iz zemalja u regiji koji će svojim dolaskom pridonijeti nastavku tradicije održavanja ove konferencije.
Informacije o konferenciji i njenom programu dostupne su na službenoj web stranici događaja: www.pro-pr.com.
PR