PARIZ – Kompanija H&M doživela je pad prodaje od čak 50 odsto tokom prvog tromjesečja 2020. godine.
Ranije je bilo planirano da zatvore 130 prodavnica, ali planovi su se promjenili i taj broj se povećao, jer prodaja i dalje pada, piše Gud morning Amerika.
“COVID-19 nastavlja da utiče na ljude, zajednice i kompanije širom svijeta. Puno je predanosti i upornosti naših zaposlenih tokom ovog vrlo zahtjevnog vremena. Sigurnost naših zaposlenih i kupaca ostaje nam najveći prioritet i naše prodavnice smo otvorili u skladu s odlukama vlasti“, izjavila je izvršna direktorka H&M Helena Helmerson, prenosi Klix.
Prije nego što je pandemija koronavirusa pogodila cio svijet, brend H&M postigao je dobre rezultate, kazala je ona.
“To je rezultat dugogodišnjih investicija kako bismo stvorili najbolju ponudu za naše kupce. Međutim, borimo se protiv negativnih efekata koronavirusa i sigurna sam da ćemo iz trenutne krize izaći jači“, poručila je Helmerson.
Iako se neto prodaja smanjila, došlo je do povećanja internet prodaje modnog giganta za 36 odsto, a kompanija je objavila kako će doći do pomaka jer će se staviti veći fokus na e-trgovinu.
Agencije