SEUL, Južnokorejska kompanija “Samsung elektroniks” saopštila je danas da ove godine planira da proda više od 25 miliona svojih “pametnih televizora” radi osvajanja internetskog tržišta na koje su pažnju usmjerili konkurenti, među kojima je i američki “Epl”.
Zvaničnik “Samsunga” Kim Hjun Suk izrazio je nadu da će kompanija za više od polovine ispuniti svoj plan za prodaju 50 miliona televizora sa ravnim ekranom i pristupom internetu i interaktivnim televizijama.
Posljednji “Samsungov” “pametni televizor” prepoznaje ljudski glas na oko 30 jezika za komande za uključenje i isključenje, promjenu kanala i podešavanje jačine. Ovi aparati, takođe, prepoznaju pokrete ruke i imaju oko 1 500 aplikacija.
“Ovaj televizor sadrži sve tehnologije i ponude koje imamo”, rekao je Kim, dodajući da će model “ES8000” u prodavnice širom svijeta stići krajem marta.
“Pametni te-ve” omogućava korisnicima pristup internetu i video-snimcima, te specijalizovanim aplikacijama poput video-igara.