BEOGRAD, Generalni direktor “Puteva Srbije” Zoran Drobnjak izjavio je da ovom preduzeću nedostaje 200 miliona evra da obnovi regionalne i magistralne puteve u Srbiji.
Drobnjak je rekao da u Srbiji ima oko 17 000 kilometara autoputeva, magistralnih i regionalnih puteva, a bilo bi poželjno da se u narednih pet godina obnavlja od 2 000 do 3 000 kilometara godišnje, čime bi i njihovo održavanje kasnije znatno manje koštalo.
On je rekao novinarima u Skupštini Srbije da se najveći dio rashoda odnosi na izradu projekata i tehničke dokumentacije, za eksproprijaciju zemljišta i radove na Koridoru 10.
Odbor za saobraćaj i veze Skupštine Srbije usvojio je plan poslovanja “Puteva Srbije” za ovu godinu kojim je predviđeno da prihodi i rashodi tog preduzeća treba da budu 51,8 milijarda dinara.
Od ovih sredstava, 9,6 milijardi dinara su inostrani krediti, oko sedam milijardi će obezbijediti Ministarstvo finansija Srbije, a preostali dio su sopstveni prihodi tog preduzeća.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Zbog puteva treba zabraniti Srpskim politicarima da se razmislja o ulasku u Evropu.
Ovo je sramota. Putevi su u katastrofalnom stanju. Takav kvalitet asfalta daje mi za pravo da tvrdim da brzina habanja asfaltne podloge je veca od brzine asfaltiranja puteva. Ako bi se za 3 godine svi putevi u Srbiji Asfaltirali, tvrdim da bi od toga 50 posto posle tri godine bilo neophodno ponovo asfaltirati.
Kvalitet izvedenih radova na rekonstrukciji je nula. Kvalitet kadrova koji se bave popravkom i rekonstrukcijom je tako los da je uopste cudo ko im daje mogucnost da posle jedne adaptacije rade jos neku. Neverovatno to samo u Srbiji postoji.Kontrola izvedenih radova ne postoji.