BEOGRAD, Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera počeće sutra i trajaće narednih pet dana, saopštilo je danas Javno preduzeće „Pošte Srbije“ i najavilo da su, uprkos višednevnom štrajku, sprovedene mjere kako bi pošiljke koje kasne bile u najskorije vreme isporučene primaocima.
„Otežano funkcionisanje poštanskog saobraćaja u prethodnim danima prouzrokovano je nezakonitom obustavama rada jednog manjeg dela zaposlenih“, navode „Pošte Srbije“ ističući da je „u 90 od ukupno 1.536 korporativnih i ugovornih pošta na teritoriji čitave Srbije onemogućeno uspostavljanje zakonskog minimuma procesa rada“.
„Mere koje se primenjuju imaju za cilj uspostavljanje neometanog rada šaltera i u tih 90 pošta“, istaknuto je u saopštenju.
„Pošte Srbije“ istčuču kako „uz punu odgovornost prema korisnicima i zaposlenima sprovodi mere za uspostavljanje neometanog procesa rada u svim radnim jedinicama i poštama sa ciljem blagovremene isplate penzija i regulisanja poštanskih tokova“.
U saopštenju se navodi da se na šalterima u 1.446 pošta širom Srbije penzije danas normalno isplaćuju, a da je tokom prvog dana isplate penzija na šalterima isplaćeno je više 103.000 penzija. Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera će se obavljati po planu počev od sutra, sukcesivno u narednih pet dana, navedeno je u saopštenju.
Od 3. decembra do danas penzije su, kako se dalje navodi, blagovremeno isporučene na adrese 15.700 penzionera iz samostalnih delatnosti i oko 61.000 poljoprivrednih penzionera.
„Zbog tehnoloških problema u fazi prerade zbog nezakonite obustave rada dela zaposlenih, sprovedene su mere da pošiljke koje kasne budu u najskorije vreme isporučene do krajnjih destinacija“, ističu u saopštenju „Pošte Srbije“, uz obrazloženje da „uspostavljene procedure podrazumevaju davanje prednosti prioritetnim pošiljkama, poput medicinske opreme i materijala i hitne zdravstvene dokumentacije, prioritetnih pošiljaka važnih institucija i računa velikih korisnika“.
Istovremeno, „Pošte Srbije“ mole korisnike za razumevanje što će prioritetne pošiljke imati prvenstvo isporuke.
„Odgovorno stojimo iza preuzetih obaveza i svi potražni postupci i reklamacije biće blagovremeno rešavani.” Korisnicima je preporučeno da se, radi neophodnih informacija, jave na brojeve korisničkog servisa: 0700 100 300 i 011 3607-788, i-mejl [email protected] i kontakt forma na sajtu Preduzeća. Za informacije o novčanim uslugama, uključujući i isplatu penzija, uveden je dodatni korisnički broj 011 3718-280.
„U ime preko 12.000 zaposlenih koji obavljaju savesno svoje radne obaveze, jer oni jedini imaju legitimitet da upute izvinjenje korisnicima, prenosimo jasnu poruku korisnicima da preduzimamo sve neophodne mere da zadržimo poverenje koje nam ukazuju“, naglašeno je u saopštenju „Pošta Srbije“. FoNet