BANJALUKA, Račune za potrošenu električnu energiju od sljedećeg mjeseca građanima Banja Luke, na kućnu adresu, dostavljaće operateri JP “Pošte Srpske”.
Na ovaj način “Elektrokrajina” će svoje ljudske resurse koji su do sada obavljali taj posao usmjeriti na sveobuhvatniju i kvalitetniju kontrolu mjernog mjesta, te suzbijanje krađe struje, rekao je direktor “Elektrokrajine”, Željko Kovačević, nakon potpisivanja ugovora s predstavnicima JP “Pošte Srpske”. Troškovi dostave, na godišnjem nivou, “Elektrokrajinu” će koštati oko million maraka.
– Od sada ćemo efikasnije poslovati u segmentu kontrole mjernog mjesta i otkrivanja nedozvoljene potrošnje električne energije, odnosno sve svoje ljudske resurse usmjerićemo na pravilno očitavanje struje, te suzbijanje krađa – rekao je Kovačević. On je dodao da će na ovaj način biti riješen i problem u kašnjenju dostave računa u pojedinim područjima.
Prema riječima Kovačevića, dostava računa iziskivala je vrijeme i veliki broj izvršilaca, koji će sada svoje potencijale usmjeriti na kvalitetnije obavljanje drugih poslova.
Direktorica JP “Pošte Srpske”, Jasminka Krivokuća, istakla je da će ugovor s “Elektrokrajinom” uticati na povećanje prihoda, jer se radi o dobavljaču sa preko 200.000 korisnika.
– Nadamo se da ćemo opravdati svoju obavezu i očekivanja “Elektrokrajine”, te da ćemo nastaviti saradnju u segmentu naplate računa za potrošenu struju na kućnom pragu – kazala je Krivokuća. Ona je dodala da će potrošači od sada blagovremeno dobijati račune, a i “Elektrokrajina” imaće dokaz da je račun dostavljen, što je posebno važno kod eventualnih sudskih sporova.
– Građani više neće morati obilaziti šaltere pošta i banaka, kako bi platili svoj račun za potrošenu električnu energiju, nego će moći na kućnom pragu izvršiti tu obavezu – dodala je Krivokuća. I po zakonu o poštanskom saobraćaju, kaže Krivokuća, ova usluga pripada “Poštama Srpske”, koje imaju sertifikat za tu djelatnost.