NJUJORK, Poslovni rezultati američkog lanca brze hrane Mekdonaldsa su u četvrtom kvartalu 2015. nadmašili očekivanja.
Ovakve rezultate Mekdonalds je ostavrio zahvaljujući uvođenju cjelodnevne ponude služenja doručka u SAD i snažnoj tražnji u Kini.
Globalna prodaja Mekdonaldsa je porasla za pet odsto, što je iznad očekivanja analitičara koji su prognozirali skok prodaje od 3,2 odsto, dok je prodaja u njihovim restoranima u SAD, otvorenim najmanje 13 mjeseci, skočila za 5,7 odsto, a analitičari su očekivali da će biti 2,7 odsto, prenosi agencija Rojters.
Neto profit Mekdonaldsa je u tri mjeseca završno sa 31. decembrom 2015. godine porastao na 1,21 milijardu dolara ili 1,31 dolara po akciji, sa 1,1 milijarde dolara ili 1,13 dolara po akciji iz istog perioda 2014. godine.
Ekonomisti su i tu “podbacili”, budući da su očekivali profit od 1,23 dolara po akciji.
Prihodi su, sa druge strane, pali za 3,5 odsto, na 6,34 milijade dolara, najviše zbog jakog dolara, ali su i dalje bili iznad očekivanja analitičara koji su predviđali da će oni biti 6,22 milijarde dolara.
Mekdonalds je u oktobru prošle godine u restoranima u SAD uveo cjelodnevnu ponudu služenja doručka, u nastojanju da privuče što veći broj potrošača.
“Otkako smo ušli u 2016. godinu, očekujemo nastavak pozitivnog zamajca u svim segmentima”, izajvio je generalni direktor Mekdonaldsa Stiv Isterbruk, koji je prošle godine stupio na tu poziciju.
Po objavljivanju najnovijih vijesti, akcije Mekdonaldsa su na berzi porasle za tri odsto, navodi britanska agencija. Tanjug