BEOGRAD, Zahvaljujući novom LAV crvenom pivu i relansiranju brenda Merak, kompanija Karlsberg (Carlsberg) zabilježila je dobre poslovne rezultate na srpskom tržištu u prvih šest mjeseci tekuće godine, rekli su juče u Beogradu predstavnici te danske kompanije.
U neformalnom druženju predstavnika kompanije Karslberg sa novinarima, navedeno je da je danska kompanija najpoznatija po proizvodnji svijetlih piva poput LAV-a, dok se od radlera u ponudi Karslberga nalazi pivo sa ukusima limuna, crvenog grejpfuta, odnosno breskve i đumbira.
Generalni direktor kompanije Karlsberg za Srbiju Ralf Zigerlig (Ralph), naglasio je da je “LAV Crveno pivo, napravljeno da se posebno dobro slaže sa hranom, čime je pokrenut potpuno novi tržišni segment piva”.
Zigerlig je istakao da je ključni brend kompanije, LAV pivo, nastavilo da raste čime je smanjena prednost aktuelnog tržišnog lidera dok je relansiranjem brenda Merak, Karlsberg reagovao na sve veću tražnju za pivom koji nudi dobar odnos cijene i kvaliteta.
“Merak je najbrže rastući brend na domaćem tržištu koji je ove godine udvostručio svoj tržišni udio, što je u skladu sa opštim trendom među potrošačima da se opredjeljuju za proizvode koji nude dobru vrijednost za potrošen novac”, ocijenio je Zigerlig.
On je naveo da je tržište piva u Srbiji ostvarilo rast u prva tri mjeseca ove godine zbog umjerene zime, ali je nakon toga, od aprila do juna, opalo usljed temperatura nižih od prosjeka.
Karslberg je u tekućoj godini otvorio 23 nova radna mjesta i investirao oko 15 miliona evra. Tanjug