AMSTERDAM – U pismu Netflixa akcionara stoji informacija da će cijene usluga porasti tokom 2024. godine. Jedna rečenica se odnosi na potrošače i odnosi se na cijenu, a pominju se i investitori.
„Dok ulažemo u Netflix i poboljšavamo ga, povremeno ćemo tražiti od naših članova da plate malo više kako bi odrazili ta poboljšanja, što zauzvrat pomaže u pokretanju pozitivnog zamajca dodatnim investicijama za dalje poboljšanje i rast naših usluga“, rekla je kompanija investitorima.
Netflix je podigao nivo oglašavanja u novembru 2022. godine pošto je suzbio dijeljenje lozinki kako bi korisnicima pružio jeftiniji način za pristup sadržaju sa najvećeg strimera na svijetu. Do sada se nije mnogo ljudi prijavilo.
Gigant je ranije ovog mjeseca objavio da ima 23 miliona aktivnih korisnika mjesečno na svom oglasnom nivou. To može da bude 12 do 15 miliona pretplatnika koji plaćaju, procjenjuje analitičar Mark Mahanei iz ,,Evercore ISI“.
Netflix ima više od 260 miliona globalnih pretplatnika nakon što je dodao 13,1 milion u četvrtom kvartalu – to je najveći porast tokom četvrtog kvartala u istoriji kompanije, piše CNBC.
Zaključak za rukovodioce Netflix-a može da bude da je većina njegove publike zadovoljna onim što Netflix naplaćuje. Standardna pretplata u SAD trenutno košta 15,49 dolara mjesečno. Pretplata bez reklama košta 6,99 dolara mjesečno – ista cijena po kojoj je lansirana 2022. godine.
Netflix je najavio da će ,,WWE’s Raw“ biti na platformi 2025. To je najveći Netflix-ov ,,upad“ u zabavu uživo do sada. Netflix plaća više od pet milijardi dolara za 10 godina ,,Raw-a“.
Sa više sadržaja, Netflix može da ima moć da ubijedi svoje korisnike da treba da plate više novca. Kompanija je rekla da planira da poveća amortizaciju sadržaja za „visok jednocifreni procenat iz godine u godinu“, navodi se u pismu akcionara.
Disney planira da pruži direktan pristup potrošačima kanalu ESPN kasnije ove godine ili tokom 2025. godine. Taj proizvod će vjerovatno koštati znatno više od Netflixa. To će takođe omogućiti kompaniji da podigne cijene, jer potrošači možda vide Netflix kao još bolju vrijednost u odnosu na cijenu u poređenju s drugim striming uslugama.
Netflix nije najavio povećanje cijena u svom kvartalnom pismu niti je rekao kada ono dolazi.kamatica