BERLIN, Njemački medijski gigant “Aksel Špringer” počeo je godinu sa solidnim prihodima i rastom zarade u prvom kvartalu, zahvaljujući prije svega brzorastućem digitalnom poslovanju.
“Činjenica da smo više od polovine prihoda i profita ostvarili u digitalnim aktivnostima prvi put u istoriji predstavlja simboličnu prekretnicu”, izjavio je izvršni direktor kompanije Matijas Defner, a prenijela agencija Frans pres.
“Špringer” je izdavač popularnog njemačkog dnevnika Bild i konzervativnog lista Di Velt.
U tri mjeseca zaključno sa martom, neto profit grupacije skočio je 22,9 odsto na godišnjem nivou na 65,6 miliona evra, dok je zarada iz poslovanja porasla 13,6 odsto na 118,4 miliona evra. Prihodi su istovremeno uvećani 4,4 odsto na 692,3 miliona evra.
“Poslovanje i rezultati iz prva tri mjeseca 2014. ispunili su očekivanja. Izvršni odbor kompanije na nivou cijele godine očekuje rast prihoda od oko pet odsto”, navodi “Špringer”. Tanjug