STOKHOLM, Švedski lanac H&M saopštio je da je zabilježio snažan rast prodaje u junu.
Prodaja u trgovinama koje su otvorene prije godinu dana ili duže porasla je tri odsto u odnosu na isti period prošle godine iskazano u lokalnim valutama- što je njen najveći rast od septembra prošle godine.
Ukupna prodaja “skočila” je za 13 odsto, prenosi portal seebiz.
H&M je već saopštio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca porasla 14 odsto.
Izvršni direktor švedske kompanije Karl Johan Peršon izdvojio je tada nečekivano dobru prodaju novih modnih linija.
Upozorio je ipak da je mogući razlog neuobičajeno hladno proljeće koje je odvratilo potrošače od šopinga, a ne povećana osnovna potražnja.
Proizvođači odjeće teško posluju u recesijom pogođenoj Evropi gdje potrošači pažljivo planiraju potrošnju.
Stoga su diskontni lanci trgovina odjećom, poput H&M-a, suočeni sa sve žešćom konkurencijom.
U kompaniji nisu komentarisali podatke o prodaji za jun, a na kraju tog mjeseca H&M je imao 2.926 trgovina, 330 više nego na kraju istog mjeseca prošle godine, prenosi portal seebiz. Tanjug