ŽENEVA, Švajcarski proizvođač hrane i pića “Nestle” u prvom tromjesečju ove godine ostvario je rast prodaje za 5,6 odsto u odnosu na 2011. godinu, zahvaljujući snažnom rastu na tržištima u nastajanju i višim prodajnim cijenama.
Proizvođač brojnih poznatih prehrambenih marki saopštio je da je prodaja na razvijenim tržištima bila prigušena niskim povjerenjem potrošača uslijed globalne finansijske nesigurnosti u SAD i Evropi.
Prodaja u razvijenim zemljama porasla je za 3,1 odsto, a na tržištima u nastajanju za 13 odsto.
“Kako se i predviđalo, 2012. godine već se pokazuje kao izazovna godina”, naveo je izvršni direktor Paul Bulke.
Rezultati “Nestlea” uglavnom su ispunili prognoze analitičara, a podatke o dobiti ova švajcarska kompanija objavljuje samo na godišnjem nivou.
U četvrtak je Nestle održao godišnju skupštinu u Lausannei na kojoj su dioničari odobrili isplatu dividende od 1,95 franaka (2,13 dolara) po dionici.