RIM, Prodaja “Ferarija”, proizvođača skupih luksuznih sportskih automobila, koji posluje u okviru grupacije “Fijat”, porasla je za više od 13 odsto na 556,1 miliona evra u prvom tromjesečju ove godine, zahvaljujući velikim isporukama u SAD, Britaniji i Njemačkoj, čime je nadoknađeno posrtanje na tržištu krizom pogođene Italije od čak 34 procenta.
Prodaja u SAD, najvećem tržištu “Ferarija”, porasla je 16 odsto u poređenju sa istim periodom minule godine. U Britaniji je kompanija zabilježila povećanje prodaje od 31 odsto u prva tri mjeseca 2012, gdje je isporučeno 177 skupih sportskih kola, u istom tromjesečju u kome je zemlja ušla u recesiju.
Prodaja “Ferarija” u Njemačkoj povećana je 24, a na Bliskom istoku 23 odsto, prenijele su agencije.
Uprava “Ferarija” objavila je u četvrtak da je neto profit kompanije povećan u prvom tromjesečju 17,2 odsto, na 42,1 miliona evra.
Predsjednik “Ferarija” Luka di Montecemolo rekao je članovima odbora direktora da je “veoma zadovoljan” rezultatima koje postiže kompanija, nakon jedne loše 2011. godine.
“Ferari” sada ima 50 prodajnih salona u svijetu, uključujući i najnoviji u Madridu koji će biti zvanično otvoren krajem ovog mjeseca.
U prva tri mjeseca ove godine “Ferari” je prodao 1.773 automobila, 11,5 odsto više nego u istom lanjskom periodu. Tanjug