SARAJEVO, Najprodavaniji bosanskohercegovački proizvod u kategoriji industrijskih kolača prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo, Milk rol 350 g, odnedavno se na tržište plasira u novoj redizajniranoj ambalaži.
Atraktivan dizajn uz već prepoznatljivi standardni kvalitet ovom rolatu, ali i cjelokupnom brendu Sarko dao je novu vrijednost.
„Sarko je jedan od naših najboljih bradnova. Sarko – slatko slogan je koji već 43 godine povezuje generacije naših potrošača. Nakon što smo početkom ove godine na tržište uspješno plasirali prve domaće tortice, i to u pet različitih okusa, te dobili brojne pohvale za kvalitet i dizajn, odlučili smo u istom stilu redizajnirati i ostale proizvode iz ove kategorije. Prvi u nizu bio je, naravno, Milk rol kao najprodavaniji rolat, a reakcije naših kupaca i potrošača su izvrsne“, kazala je brand managerica za program konditorskih proizvoda u kompaniji Klas Sarajevo, Merjema Katkić Lojo.
Prodaja Klasovih rolata kontinuirano raste, kako na domaćem tako i na inostranim tržištima. U periodu od januara do kraja novembra ove godine iz Klasa je na tržište plasirano 67% više Sarko rolata u odnosu na isti period prošle godine.
„Povećana potražnja za ovom grupom proizvoda pozitivno nas je iznenadila, ali i obavezala da našim vjernim potrošačim konstantno nudimo nešto novo. Početkom godine smo najavili veliki ciklus inovacija i na tome uistinu i radimo, a sve sa ciljem jačanja naših brendova i udjela u tržištu”, riječi su Adnana Hodžića, izvršnog direktora kompanije Klas Sarajevo.
Konditorska industrija u kompaniji Klas d.d. Sarajevo egzistira od 1972. godine, kada je instalirana linija upravo za proizvodnju industrijskih kolača, odnosno rolata, u pogonu nazvanom Sarko. Pogon je otvorio tadašnji predsjednik Socijalističke Republike Bosne i Hercegovine, Džemal Bijedić. Prateći europske trendove u konditorskoj industriji, Klas je konstantno razvijao nove proizvode, te nabavljao novu i kvalitetniju proizvodnu opremu i mašine. Biznis.ba