SRBAC, U Tržnom centru “Srpčanka”, vlasništvo preduzeća “Frukta trejd” Derventa, danas je otvoren štand na kome su potrošačima dijeljene aplikacije sa natpisom “Naše je bolje” s ciljem propagiranja robe koja je proizvedena u Republici Srpskoj.
“Inicijativa je začeta prošle godine, a 1. septembra ove godine krenuli smo sa akcijom u većim tržnim centrima širom Republike Srpske. Cilj akcije je edukacija potrošača da kupuju domaće proizvode, jer ćemo tako dobiti više novca za penzije, školstvo, zdravstvo, sport i kulturu”, rekla je Srni predstavnica Privredne komore RS Milena Lepir.
Prema njenim riječima, ovog puta težište je na kupovini prehrambenih proizvoda, a od iduće godine krenuće akcija kupovine građevinskog materijala, tekstila i drugih proizvoda iz RS pod uslovom da proizvodi zadovoljavaju međunarodne standarde kvaliteta.
Ona je dodala da ovu akciju finansira više od 50 domaćih firmi, među kojima je i “Frukta trejd” Derventa.
“Sa zadovoljstvom smo prihvatili da Privrednoj komori RS ustupimo dio poslovnom prostora u TC `Srpčanka`. Uključili smo se u pružanje podrške ovoj akciji jer se i naša firma, pored trgovine, bavi i proizvodnjom kečapa, sokova, kafe i pakovanjem robe domaćih proizvođača”, rekao je upravnik “Srpčanke” Igor Šajinović.
Akcija će trajati nekoliko dana