ZAGREB, Grupu Podravka rascjepkati na pet akcionarskog društava, na berzi prodati 25-postotne udjele u svakome od njih i tako se domoći oko milijarde i pol kuna svježega kapitala za jaki investicijski ciklus – sadržaj je prezentacije “Nova Podravka, pogled u budućnost”, koju je sastavio HSS-ov član uprave koprivničke prehrambene kompanije Marin Pucar.
Uz šefa uprave Miroslava Vitkovića, takođe haesesovca, jedini član uprave koji je preživio hpšenje nakon razotkrivanja “operacije Spice”, Pucar je tu prezentaciju sastavio još na početku 2008. godine kao direktor prodaje za hrvatsko tržište, nekoliko mjeseci prije nego što je ušao u upravu. Međutim, tvrdi da je njegov plan i danas aktuelan.
“Kad je riječ o mogućoj prodaji 24,99-postotnih udjela Podravkinih biznisa, valja napomenuti kako je to dijelom strategije razvitka Grupe Podravka koja će biti predstavljena novom vodstvu kompanije nakon skupštine”, izjavio je juče..
Prema njegovoj procjeni, prodaja udjela u ključnim Podravkinim biznisima generirala bi četverostruko povećanje vrijednosti kompanije, na čak šest milijarda kuna, a nominalna bi vrijednost akcija sa 300 skočila na 1220 kuna.
Svježim kapitalom, zamislio je Pucar, Podravka bi kupila beogradski Centroproizvod – o čemu se već duže vrijeme pregovara – i požarevački Bambi, ušla u strateški savez s Drogom Kolinskom te u nekoliko akvizicija u mesnoj industriji (Carnex, Improm).
Prema tom planu, na berzu bi išli Belupo d. d., Vegeta d. d., Studena d. d., Danica d. d. i Podravka hrana d. d. pa bi se Podravka domogla milijarde i po kuna, ali nije jasno kako bi se to moglo provesti. Poslovni.hr