ZAGREB, BEOGRAD, Hrvatska Podravka je najpopularniji prehrambeni brend u regionu, pokazuju rezultati istraživanja “Best Buy Award” sprovedenim u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj.
Ni jedan drugi prehrambeni brend, bilo regionalni ili međunarodni, nije uspio da ostvari prva mjesta u tzv. Adriatik regionu u tolikom broju razlicitih “Best Buy Award” kategorija tokom najnovijih istraživanja kao brend Podravka, saopštili su organizatori nagrade.
Istraživanja su sprovedena za period 2013/2014, i pokazuju kako potrošači u regionu, ako je suditi prema broju osvojenih prvih mjesta u različitim kategorijama, najviše cijene prehrambene proizvode brenda Podravka, čiji proizvodi imaju najbolji odnos cijene i kvaliteta.
Istraživanja sprovedena u zemljama regiona pokazuju da su izbor potrošača broj jedan u Srbiji kiseli krastavci i ajvar ovog proizvođača.
Potrošačima BiH Podravka konzervirano povrće, kompoti i gotova jela u konzervi, Vegeta dodatak jelima, Dolčela puding u prahu i Eva riblje konzerve su izbor broj jedan u pogledu najpovoljnije kupovine.
Potrošačima Slovenije s druge strane, Podravka džem pruža najbolju vrijednost za uloženi novac.
Hrvatskim potrošačima najbolji odnos cijene i kvaliteta na hrvatskom tržištu kada su u pitanju: džem, gotovi sosovi, brašno, supa iz kesice, senf te konzervirano povrće i kompoti, nude upravo proizvodi marke Podravka.
Lino Lada slatki namaz, Dolčela prašak za pecivo i vanilin šećer, Kviki slani snack štapici i Vegeta dodaci jelima su proizvodi koji potrošači na osnovu sopstvenog iskustva ocjenjuju kao najpovoljniju kupovinu.
Sva istraživanja je sprovela je švajcarska kuća ICERTIAS – International Certification Ašociation GmbH (www.icertias.com). Tanjug