KOPRIVNICA, Koprivnička prehrambena kompanija Podravka kupila je od Droge Kolinske poznate marke pahuljica od žitarica „Čokolešnik” i „Čoko”.
Ugovor o kupoprodaji potpisali su u petak predsjednici Uprava Podravke Zdravko Šestak i Droga Kolinske Slobodan Vučićević, navodi se u saopštenju za javnost iz Podravke dostavljeno portalu capital.ba.
Kupovinom Čokolešnika i Čoka Podravka proširuje asortiman u cilji ostvarivanja strategije jačanja tržišne pozicije i proširenje asortimana žitarica za doručak.
„Podravka je kupovinom ovih poznatih regionalnih marki, posebno Čokolešnika koji ima višedecenijsku tradiciju osigurala njen daljnji razvoj jer riječ je o proizvodu prepoznatljivom u ovoj regiji na kojem su odrastale mnoge generacije”, izjavio je predsjednik Uprave Podravke.
„Zadovoljni smo što smo pronašli partnera koji će na zadovoljstvo posebno potrošača nastaviti daljnji razvoj naših poznatih robnih marki“,ocijenio je Vučićević.
Predsjednik Uprave Zdravko Šestak kazao je da će se Čokolešnik i Čoko proizvoditi u novoj Podravkinoj fabrici u Koprivnici.
Početak prodaje i proizvodnje tih marki Podravka očekuje početkom januara 2009. godine.
Najznačajnije Podravkine robne marke su Vegeta, Podravka juhe, Lino, Čokolino, Dolcela, Fini-Mini, Studena, Studenac, Lero, a najnovijim akvizicijom pridružuju im se Čokolešnik i Čoko.