BEOGRAD, Podaci postaju glavni izvor poslovne konkurentnosti pa već postoje pionirske firme koje koriste mobilnost, “klaud” (cloud) platforme i “internet of things” (IoT) za poboljšanje pozicije na tržištu, rečeno je na trećoj regionalnoj konferenciji “ICT Leadership Forum – The Smart IT Buyer Tour 2015”.
“Klijenti, dobavljači, konkurencija, ali i društvo u cjelini sve su više okrenuti digitalnom. Tehnološke inovacije pokreću nove načine interakcije s klijentima, poboljšavaju efikasnost procesa i poslovnu agilnost, ali isto tako često urušavaju postojeće poslovne modele”, izjavio je u saopštenju glavni govornik konferencije, Andru Hiks (IDC CEMA), specijalizovan za istraživanja u području telekomunikacionih usluga, softvera i poslovnih modela.
Konferencija je, kako je navedeno, održana u Beogradu, a fokusirana je na tehnološke promjene i nove zahtjeve koji se postavljaju pred poslovne korisnike kako bi bili što uspješniji u današnjim uslovima.
Za Samsungovim stolom je, kako je navedeno, bilo riječi o sigurnosti Android platforme, dok je hrvatska kompanija IN2data otvorila temu praktične primjene znanja o podacima.
Ček point softver tehnolodžis (Check Point Software Tećnologies) otvorio je pitanje zaštite podataka te je 2015. godinu označio kao godinu sigurnosnih izazova u poslovanju, dok se za IBM stolom raspravljalo o analitici kao novoj poluzi moći u poslovnoj organizaciji, a kod Fortineta o strateškom pristupu sigurnosti kao i o borbi protiv sve složenijih i kompleksnijih sajber (cyber) pretnji, piše u saopštenju.
Konferenciju je podržao i Komtrejd (Comtrade) dok su predstavnici kompanije Kjub (Cube) na izložbenom prostoru učesnicima uživo demonstrirali svoj B2B sistem optimizovan i za mobilne uređaje.
Skup je održan u organizaciji IDC Adrijatiksa (Adriatics), regionalnog ogranka vodeće svjetske market intelligence i konsalting kompanije u industriji informacionih i telekomunikacionih tehnologija. Tanjug