BANJALUKA, Predavanjem o etici u odnosima s javnošću počela je deseta, jubilarna i posljednja regionalna konferencija Proactive, posvećena odnosima s javnošću.
Kako je saopšteno, program konferencije je kreiran da fokus vrati na ključna pitanja i vrijednosti profesije odnosa s javnošću – na pitanja etike, mjerenja i sadržaja u odnosima s javnošću.
Ove godine, agencija ide korak dalje i animira učesnike diskusijom o poboljšanju i izgradnji zdravijih dugoročnih odnosa javnog komunikacijskog prostora i razbijanju iluzija i pogrešnih vjerovanja o odnosima s javnošću i komunikaciji.
„Deset godina Proactive je pomjerao granice u odnosima s javnošću, ne samo u Bosni i Hercegovini već i regionu, i drago mi je da smo i ove godine kao i prethodnih okupili komunikacijske stručnjake među kojima su i oni koji su na Proactive konferenciji prisutni svih ovih godina. Tokom godina, Proactive je postao sinonim za okupljanje i povezivanje PR profesionalaca cijele regije a ove godine zaokružujemo priču koja je jačala PR profesiju u Bosni i Hercegovini i regionu“, rekao je Dragan Močević, osnivač agencije Prime Communications.
Uvodno predavanje o etici je održala Ksenija Renko, a tokom tri dana o lobiranju, uticaju digitalnih komunikacija na društvo danas, organizacionoj kulturi, medijima u vremenu transformacija i drugim temama značajnim za PR profesiju, govore najistaknutiji praktičari u regionu: Drenislav Žekić, Dragana Đermanović, Peđa Ašanin Gole, Miloš Čirič, Brane Gruban, Robert Čoban, Dragan Varagić, Vojislav Žanetić i Vladimir Vulić.
Trodnevna konferencija okupila je službenike za odnose s javnošću iz različitih kompanija, organizacija i institucija, marketing menadžere, blogere i studente iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Hrvatske i Crne Gore.
Deseti Proactive će trajati do subote, 18. oktobra, i pričom o perspektivi i retrospektivi zaokružiće Proactive priču o pomjeranju granica u odnosima s javnošću.