BEOGRAD, Glasanje potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera za najbolje brendove u akciji “Najbolje iz Srbije 2014” počelo je juče i trajaće do 29. aprila.
Na ovogodišnji konkurs za akciju “Najbolje iz Srbije” prijavilo se 155 robnih i korporativnih brendova, saopštili su organizatori.
U skladu sa propozicijama, posjetioci nakon registrovanja na sajtu www. najboljeizsrbije. rs, dobijaju jedinstven pristupni link koji važi do kraja glasanja.
Pomoću linka u svakoj kategoriji može da se glasa samo za jedan brend, a dodijeljeni glas nije moguće poništiti. Glasanje je anonimno, a moguće je glasati za brendove u svim, ili samo u nekim kategorijama.
Pobjednici se biraju na osnovu tri grupe kriterijuma – tržišno-finansijskih, percepcije ispitanika i ocjene stručnog žirija, koji nose u prosjeku oko 60, odnosno 30 i 10 poena.
Kriterijumi za izbor najboljih brendova, definisani su metodologijom, razvijenom u saradnji sa Ekonomskim fakultetom u Beogradu.
Među članovima ovogodišnjeg žirija su predsjednik Privredne komore Srbije Marko Čadež, potpredsjednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i ministar privrede Željko Sertić.
Akciju već 11 godina organizuju Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni ekonomski list “Privredni pregled”.
Pobjednici dobijaju pravo da znak “Najbolje iz Srbije 2014” koriste kao znak kvaliteta i povjerenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima. Tanjug