NOVI SAD, Dalji rast i osvajanje novih proizvoda glavni su ciljevi “Denjub fud grupe” u Srbiji (Danube Food Group) za 2008. godinu, izjavio je direktor korporativnih i regulatornih poslova u toj grupaciji Rade Pribićević, naglasivši da se do sredine iduće godine planira i prodaja kompanija koje su u njenom sastavu.
“Denjub fud grupa” u svom sastavu ima i kompanije “Knjaz Miloš”, “Imlek” i “Bambi”.
Grupacija je, kako je rekao Pribićević, sada stopostotni vlasnik akcija “Knjaz Miloša”, koje su do nedavno bile raspoređene na tri različita entiteta, koja posluju u sastavu iste grupe.
Pribićević je objasnio da je, radi pojednostavljenja i racionalnosti poslovanja, u prethodnom mjesecu u dva navrata na Beogradskoj berzi izvršeno prebacivanje akcija “Knjaza” sa tih kompanija na, takođe povezanu, kompaniju koja posluje u poslovnom sistemu “Denjuba”, tako da se sada sto odsto akcija “Knjaza” nalazi na jednom mjestu.
“To je sve, međutim, mjera racionalizacije poslovanja i nema direktne veze sa našom namjerom da i tu kompaniju prodamo”, predočio je Pribićević, dodavši da ta prodaja “nije tajna”.
“Kao što će biti prodat ‘Knjaz Miloš’, tako će biti prodat i ‘Imlek’ i ‘Bambi’ i naše mljekare u Bosni i Makedoniji”, rekao je on, dodajući da bi taj investicioni ciklus trebalo da bude završen “negde sredinom iduće godine”.
Pribićević je dodao da je to “jedna potpuno prirodna pojava u načinu poslovanja investicionih fondova”, koji “ulaze u investiciju, investiraju, podižu vrijednost kompanija i poslije izvjesnog vremena, uglavnom poslije pet godina, izlaze iz investicije sa kapitalom i zaradom”.