NJUJORK, Sjajni šefovi nisu sjajni na papiru, već na djelima. Rezultati možda jesu sve, ali ne oni na koje većina misli.
Sljedećih pet savjeta učiniće odnos zaposlenog i šefa mnogo prijatnijim nego što često zna da bude, a korist će izvući svi u organizaciji.
Prvo, razvijajte svakog zaposlenog. Možete da se fokusirate na najvažnije ciljeve i postizanje rezultata, ali ćete time zapustiti onu lidersku stranu svog posla. Bez dobrih zaposlenih ni snažan fokus na ciljeve neće se isplatiti.
Drugo, sa svakim problemom pozabavite se odmah. Ništa ne uništava timski moral brže od problema koji se ne rješavaju. Međusobni sukobi, neuspjesi, sukobi između različitih sektora, svi negativno utiču na motivaciju i entuzijazam, a i odvraćaju pažnju.
Treće, svako ima šansu. Gotovo svaka kompanija ima barem jednog zaposlenog koji je u nemilosti, bilo zato što nije ispunio zadatak, zato što je izgubio živce ili što jednostavno ne može da drži korak sa drugima. Prije nego što odlučite da uklonite najslabiju kariku, pokušajte da spasite tu osobu.
Četvrto, uloga motivatora. Nikada nemojte da kažete ili uradite nešto što vas stavlja pod svjetlo reflektora, koliko god bilo kratko. Nemojte da čestitate zaposlenima pa onda ističete nešto što ste vi sjajno napravili.
Posljednje, nemojte nikada da zaboravite kako ste došli do pozicije šefa. Pretpostavka je da se niste tako rodili. U očima svojih zaposlenih sjajan šef je zvjezda, zato zapamtite odakle ste stigli, budite graciozni u svojoj ‘zvjezdanoj ulozi’, prenose agencije.