KOTOR – Četiri ideje i kampanje Aquarius group pobrale su pet nagrada na netom završenom CIM Forumu 2024. u Kotoru, koji je okupio najistaknutija imena cijelog regiona iz oblasti kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija.
Nema brige za gige, kampanja agencije Aquarius za klijenta m:tel Bosna i Hercegovina, je u okviru CIM awards za najkreativnije ideje i kampanje prethodne godine u regiji ovjenčana nagradom za najbolju upotrebu videa/multimedije.
„Posebno me raduje to što su nam ove nagrade dodijeljene baš u Kotoru, gradu u kojem su rođena moja djeca i za koji sam, samim tim, naročito emotivno vezana. Zahvaljujem se organizatoru na sjajnom događaju, ali i stručnom žiriju i, naravno, svim kolegama koji su prepoznali i nagradili naš rad, naše ideje i kreativna rješenja. Mi u Aquarius-u volimo nagrade i podjednako se radujemo svakoj, pa tako i priznanjima za naše kampanje na jednom značajnom forumu kreativnih industrija i medija kao što je ovaj u Kotoru“, istakla je Brankica Janković, generalna direktorka Aquarius-a.
Aquarius-u je za kampanju SniŽena pripala nagrada za najbolju kampanju sa društvenom odgovornošću, kao i najbolju kampanju za vizuelno pripovijedanje. Takođe, tu je i nagrada u kategoriji Najbolja kampanja za uključivanje zajednice, koju je ova agencija osvojila za Demofest, najveći regionalni festival koji okuplja demo bendove.
„Veoma je važno da se predan rad čitavog kreativnog odjela primjeti i da on bude nagrađen na jednom ovako značajnom događaju koji okuplja profesionalce iz kreativne industrije. Samim tim, to su priznanja od stručnih i kompetentnih ljudi, što ima dodatnu snagu. Kada je riječ o CIM Forumu, posebno me veseli nagrada za Demofest, jer je u pitanju projekat na koji smo u Aquarius-u naročito ponosni, a nagrade na festivalima mu produžavaju život“, naglasio je Aleksandar Živanić, kreativni direktor u agenciji Aquarius.
Osim navedenih nagrada, Aquarius group je tokom svečanog zatvaranja trećeg CIM Foruma „Out of office“, održanom na Ljetnjoj pozornici u Kotoru panelom „Između strasti i profita“, nagrađena i za kampanju Mišljenje nije zločin, u kategoriji Najbolje kampanje za odnose sa medijima. Riječ je o projektu za Udruženje „Umbrela“, koje je osnovalo 13 nezavisnih i neprofitnih medija u BiH, a koji je nastao kao odgovor na potencijalnu kriminalizaciju klevete i uvrede.
PR