NJUJORK, Društvene mreže poput Facebooka, Twittera i Google+ dozvoljavaju nam povezivanje sa igračima na tržištu.
Ali, ukoliko se koriste nepropisno, društvene mreže mogu biti opasna platfroma za uništavanje ugleda preduzetnika.
1. Dosadni postovi
Dosadan post je bilo šta što pokazuje nedostatak individualnosti i perspektive. Davanje nove perspektive nekoj staroj temi ili borba protiv statusa quo je ono što će biti primjećeno. Zapitajte se kako možete unijeti vaš karakter ili osjećaj za humor u svaki vaš post. To je suština brendiranja. Posljednja stvar koju želite jeste da budete zaboravljeni.
2. Nepoštovanje ostalih
Društvene mreže nisu mjesto na kojem ćete rješavati svoje probleme sa drugim ljudima. Između vrijeđanja nekoga javno na internetu ili vikanja na zaposlene u trgovini nema razlike. Da, to privlači pažnju ljudi, ali ne onu pažnju koju želite.
Nažalost, što ste popularniji na društvenim mrežama više ljudi želi da vas diskredituje. Ali nemojte im se svetiti javno. Izbrišite negativan komentar, blokirajte osobu i onda odlučite ako želite riješiti problem privatno ili pređite preko toga.
3. Nedovoljno promovisanje drugih
Kada gradite vlastiti biznis i razvijate jaku mrežu željećete da razvijete reputaciju sa nekim ko prosvjetljava druge. Promovisanjem drugih, ne samo da će oni osjećati dug prema vama, već ćete pokazati da ste sigurni u svoj uspjeh i da imate sposobnost isticanja drugih u vašoj industriji. Kada vam neko da dobar savjet postavite ga na Facebook ili Twitter i tagujte tu osobu.
4. Ne odgovarate na komentare
Ne odgovarati na komentare na vašem blogu ili društvenoj mreži je isto kao da započenete razgovor sa nekim i ignorišete njegov odgovor.
5. Biti tagovan na problematičnim fotografijama
Svako od nas je bio fotografisan u nekoj pozi koja bi trebalo da se zove “Ovo nije onako kako izgleda”. Koliko god neke fotografije izgledale zabavno, razmislite dva puta prije nego dozvolite nekome da vas taguje. Kao vlasnik biznisa budite mudri u vezi s tim kako želite da vas javnost percipira. Izbrišite tag ili izbrište sebe sa bilo koje takve fotografije, prenose agencie.