BEOGRAD, Umjesto tri fiksna iznosa za vožnju taksijem od aerodroma do grada biće usvojena odluka da ih bude pet. Cijena za prvu do 1.500, za posljednju veća od 3.800 dinara.
S obzirom na to da je riječ o najbližoj i najudaljenijoj zoni, izvjesno je da će cijena za prvu biti do 1.500, a za posljednju veća od 3.800 dinara.
Građani koji odluče da krenu taksijem sa Aerodroma „Nikola Tesla” ka ostalim djelovima grada, voziće se po fiksnim cijenama, ali umjesto nedavno najavljene tri, najvjerovatnije će važiti pet cijena.
Ovo pravilo neće važiti u suprotnom smjeru, odnosno za one koji se odluče da taksijem stignu do aerodroma.
Konačan dogovor o svemu ovome između grada i sindikata taksista još nije postignut ali, kako potvrđuje član Gradskog veća Dejan Mali, prvobitna ideja o fiksnoj cijeni taksi usluga biće izmjenjena uvođenjem još dvije zone. Bilo je planirano da postoje tri zone, gdje bi vožnja u prvoj koštala 1.500 dinara, u drugoj 2.500, a u trećoj 3.800 dinara.
“Fiksna cijena vožnje taksijem važiće samo od aerodroma ka različitim djelovima grada. Moguće je da uvedemo još dvije dodatne zone, jednu u okviru prve zone koja će biti najbliža aerodromu, i drugu koja je modifikacija treće zone kao najdalje u odnosu na aerodrom. Ne bih da prejudiciram, jer ćemo preciznu odluku donijeti u četvrtak. Kada je riječ o tehničkim uslovima, kao što su kamere, rampa i infopult, bez kojih se ove mjere ne mogu primjenjivati, oni se upravo obezbijeđuju”, rekao je Dejan Mali.
Dvije nove zone imale bi i cijene u skladu sa kilometražom, te je izvjesno da bi vožnja u prvoj bila jeftinija od 1.500 dinara, dok bi u drugoj bila skuplja od 3.800 dinara. Građani već negoduju jer ne vide rješenje u velikom broju zona.
U sindikatu taksi vozača Nezavisnost potvrđuju da između njih i predstavnika grada postoje izvjesne nesuglasice oko broja zona, ali navode da su na putu da ih riješe.
“Danas imamo sastanak sa predstavnicima Direkcije za javni prevoz, a u četvrtak nastavljamo pregovore sa gradskim čelnicima. I dalje zastupamo stanovište da treba uvesti više zona, tačnije, šest-sedam, kako niko ne bi bio oštećen i svoj stav smo uputili gradu još 21. oktobra, ali nikakav zvanični dokument nismo dobili od njih. Postoji prijedlog da se uvedu još dvije zone, mada ništa nije precizirano osim da bi jedna bila u samom centru, a druga na rubu grada”, rekao je Mihajlo Čubranović.
Kako će sistem funkcionisati:
1. – Putnicima se na info-pultu na aerodromu izdaje vaučer u zavisnosti od toga gdje idu
2. – Na kameri na aerodromu snima se ko je preuzeo vožnju
3. – Na kraju vožnje predaje se vaučer taksisti
4. – Taksista ne smije da naplati više od iznosa na vaučeru, čak ni prtljag. Press