BIJELJINA, Slobodan Pavlović, srpski biznismen iz Čikaga, spreman je da uloži novac u izgradnju još jednog mosta koji će povezati Republiku Srpsku i Srbiju. Poslije mosta u Popovima na rijeci Drini i pješačkog mosta u Dobrunu, Pavlović ima želju da izgradi most na Savi koji bi povezao sela Crnjelovo u RS i Jamenu u Srbiji.
U razgovoru s načelnikom opštine Bijeljina, Mićom Mićićem, dogovoreno je da u ovoj godini Slobomir P univerzitet uradi studiju opravdanosti i izvodljivosti za taj projekat što će finansirarati opština Bijeljina.
– Prema prvim, grubim procjenama, most bi koštao 7,5 miliona evra i ta sredstva bi obezbijedio Slobodan Pavlović. Dužina mosta bila bi oko 500 metara a širina 10. Ta građevina je već ušla u Prostorni plan RS dok sam ja još bio u Vladi. Kada je rađen Prostorni plan razmišljalo se o tome koji bi najkraći put bio za povezivanje Semberije sa autoputom Beograd – Zagreb, odnosno s Evropom. Odlučeno je da novi most na lokaciji Subotište bude ta veza – kaže Mićić.
Most koji će povezati Crnjelovo i Jamenu odnosno RS i Srbiju, bio bi treći most Slobodana Pavlovića, semberskog biznismena koji decenijama živi u Čikagu.
Upitan da li će građani RS i Srbije moći jeftinije da prelaze preko tog novog mosta od sadašnje cijene na skeli, koja iznosi pet KM za automobile i 20 KM za kamione, Pavlović je rekao da zna za priče o skupoći na Pavlović ćupriji od tri KM za jedan auto.
– Čuo sam za te priče, građani se žale na mene, ali nisam ja odredio tu cijenu već Srbija – rekao je srpski biznismen koji je dodao da je smisao njegovog života u izgradnji, između ostalog i mostova.
Jedini koji je protiv mosta jeste skeledžija iz Crnjelova, Radenko Isaković, koji kaže da protok putnika nije toliki da je most neophodan.
– Na svakih sat vremena prevezem po četiri ili pet automobila. Malo jača frekevencija je u vrijeme slava, sjetve i žetve pošto ljudi imaju njive s obje strane Save – kaže Isaković.
Dodaje da je njegov bratanac Mladen uložio veliki novac u ovaj posao, čak oko 50.000 KM kupujući željeznu skelu i rješavajući papirologiju u opštini Bijeljina i u nadležnom ministarstvu.
Po svemu sudeći izgleda da pravi razlog protivljenja izgradnji mosta, skeledžije Isakovića nije protok putnika, već ukidanje priliva novca u njegov džep.Fokus