SEUL, Samsung i Apple se možda bore za titulu najboljeg na tržištu smartfona, ali na tržištima u usponu Nokia je i dalje neprkosnovena sa svojim „glupim“ telefonima, međutim, ova dominacija je izgleda stigla do svog kraja, barem u Indiji.
Najnoviji podaci pokazuju da Samsung sada prodaje više telefona u Indiji od Nokije. Za ovo su dijelom zaslužni „obični“ mobilni telefoni koje Samsung prodaje a koji su do sada bili glavni izvor prihoda finske kompanije.
Samsung je držao 31.5 odsto tržišta smartfona u Indiji u prvom kvartalu 2013. godine, dok je Nokija imala udio od 27.2 odsto.
U istom periodu u Indiji je prodato 54.6 miliona mobilnih telefona, znatno više nego smartfonova – 6.1 milion.
Ovi telefoni, koji izgledaju poput onih koje su korisnici širom svijeta napustili prije par godina, u stanju su da koriste internet, skidaju muziku, snimaju video klipove i mnoge druge stvari koje rade i smartfonovi.
Jedina ključna razlika leži u njihovoj cijeni – 24 dolara i činjenici da su posebno dizajnirani za Indiju sa tastaturama otpornim na prašinu i slotovima za dvije različite SIM kartice.
Dio Samsungovog uspjeha u Indiji leži u činjenici da je kompanija korisnicima ponudila širok spektar telefona sa podjednako raznovrsnim cijenama tako da je uvijek moguće uzeti malo bolji telefon za svega par rupija više, prenose agencije.