BEČIĆI, Public relations se suočava sa najvećim izazovom-društvenim mrežama. Kompanije koje žele opstati, moraju zaposliti dodatne ljude u PR zadužene samo za društvene mreže, poručio je Danijel Koletić direktor i vlasnik Apriori komunikacije otvarajući 14. PRO.PR Konferenciju u hotelu Splendid u Bečićima u Crnoj Gori.
Koletić je rekao da će se na trodnevnoj konferenciji, 21 predavač kroz 16 predavanja i četiri radionice govoriti o izazovima koji stoje pred PR kao strukom, te promovisati važnost komunikacije.
„Struka je ranjiva, dok menadžeri u cijelom regionu još uvijek ne razumiju njenu važnost”, rekao je Koletić.
Prvi predavači su istakli dijalog kao najvažniji vid komunikacije, te velika očekivanja od oko 170 učesnika konferencije. Naglašeno je da se PR struka suočava sa pretpostavkama da PR uvijek mora biti spreman na kompromis, što je samo djelimično tačno jer profesionalci znaju dobro da je tanka granica između „kompromisa i kompromitacije”.
PRO.PR konferencija je prvi i najstariji komunikacijski događaj u regionu, jedinstven upravo po tome što se organizuje na različitim destinacijama. Prvi PRO.PR jeorganizovan u Crnoj Gori prije 14 godina. Organizator je Apriori World agencija koja zajedno sa svojim partnerima komunicirajući svakodnevno ovim događajem želi posebno inspirisati važnost komunikacijskih procesa i još jednom podsjetiti da su odnosi s javnošću i medijski procesi nerazdvojan proces.
CAPITAL: S. V.