ZAGREB, Autoput Rijeka-Zagreb u ukupnoj dužini od 146,5 kilometara pušten je danas u promet. Izgradnja autoputa Rijeka- Zagreb, započet je još 1971. godine a koštala je prema procjenama više od 661,5 miliona evra. Dijelovi posljednje dvije dionice koje su dograđene, od Oštrovice do Vrata (11 km) te od Kupjaka do Vrbovskog (3,5 km) završene su 2,5 mjeseca prije roka. Putovanje od Rijeke do Zagreba uz poštivanje ograničenja brzine trajaće oko sat i 15 minuta, a cijena cestarine od 1. novembra biće 60 kuna.
Autoput je važn za turizam, a s obzirom na očekivani promet, najisplativiji je autotopu u Hrvatskoj. AC Rijeka-Zagreb d.d. iz vlastitih prihoda pokriva obaveze iz zajmova za izgradnju i troškove upravljanja autoputom. Na cijeloj trasi autoputa sagrađeno je šest mostova, 13 tunela i 24 vijadukta te 15 pratećih uslužnih objekata.
Danas će se otvoriti i dionica Goričan-Letenye i most Mura na Autoputu A4 Zagreb-Goričan-M7 Budimpešta -Letenye. Završetkom izgradnje punog profila na dionicama autoceste A6 Rijeka-Zagreb, dionice Zagreb-Goričan i autoputa Budimpešta-Letenye, dovršena je autoput Budimpešta-Zagreb-Rijeka.
Od 496 kilometara dužine, u Hrvatskoj se nalazi oko 265 kilometara. Radovi na dionici od Goričana do mosta Mura vrijedni su 50 miliona kuna, a most Mura dug 216 metara, čak 8 miliona evra. Finansirale su ga Hrvatske autoceste i mađarska kompanija za upravljanje autoputevima.