SARAJEVO, Kompanija “Karlsberg BH” tokom protekle godine ostvarila je rast prodaje na tržištu BiH od 32,3 odsto u odnosu na 2007. godinu, te se na taj način pozicionirala sa ukupno 13 odsto tržišnog udjela, istaknuto je na danas održanoj prezentaciji godišnjih rezultata ove kompanije.
Iz “Karlsberga BH” napominju da je ovaj pomak predstavljao čvrstu treću poziciju ove kompanije na tržištu u prošloj godini, u poređenju sa petim mjestom 2007. godine, kada je kompanija počela sa radom.
“Čeka nas godina puna novih iskustava i mi smo spremni da još jednom pokažemo da se samo uz mnogo uloženog truda može postići kvalitet koji ide uz `Karlsberg`”, istakao je generalni direktor kompanije Armin Bukarić.
On je istakao da svoj strateški pravac u ostvarivanju svih poslovnih ciljeva kompanija postiže kroz zajednički rad i neprestanu razmjenu ideja, oslanjajući se na napredna iskustva svih tržišta na kojima “Karlsberg” posluje, te da je poslovna politika kompanije da svojim potrošačima uvijek pruži najkvalitetnije proizvode.
Investicije “Karlsberg BH” koji zajedno sa “Karlsbergom Srbija” i “Karlsbergom Montenegro” čine “Karlsberg Srbija grup” u 2007. i 2008. godini iznosile su četiri miliona evra, a iz “Karlsberga BH” ističu da su odlični rezultati u proivodnji, plasmanu, i prodaji kvalitetnih piva istovremeno postignuti na sva tri tržišta na kojima posluje “Karlsberg Srbija grup”.
Iz “Karlsberga BH” naglašavaju da se kompanija prateći tekuću situaciju i poslovnu atmosferu u regionu, trudi da prilagodi svoje cjelokupne poslovne planove u odnosu na ekonomska dešavanja u okruženju, ali i da je i pored toga čvrsto riješena da ostvaruje postojeće projekte i nastavi strateško unapređenje poslovanja.