ADELAID, Australijanac Endrju Kan kaže da ga je avioprevoznik “Kantas” ostavio na čekanju punih 15 časova poslije prijema telefonskog poziva i da je za to vrijeme mogao da otputuje u Ameriku.
Kan je rekao listu “Ferfaks” da je nazvao kompaniju kako bi potvrdio svoj plan o putovanju u Njujork i da je potom stavljen u red za čekanje, uz emitovanje snimljene poruke da će mu se neko obratiti što je prije moguće.
“Želio sam da vidim šta za njih znači što je prije moguće”, rekao je Kan.
Pošto je na čekanju proveo neko vrijeme, ovaj poslovni čovjek iz Adelaida odlučio je da ne odustane, pa je ostavio otvorenu slušalicu i otišao da obavlja druge poslove na internetu i u kancelariji, prenio je AFP.
On kaže da je za to vrijeme stigao da pročita i knjigu od 200 stranica o menadžerskom odlučivanju.
“Na kraju sam spustio slušalicu zato što mi je svega bilo dosta”, rekao je Kan i dodao da više nikada neće letjeti ovom kompanijom.
“Kantas” je odbio da komentariše, ali je listu saopšteno da ne postoji zabilješka o pozivu na čekanju od 15 časova, te da se najduže čekalo 17 minuta.
Ova australijska kompanija prolazi kroz teška vremena u posljednjih godinu dana, a zbog štrajkova je u oktobru morala da prizemi sve svoje avione na 48 sati, što je nanijelo veliku štetu njenom ugledu.