MODRIČA, Na predstojećem 4. Sajmu brendova (Brandfair) koji će se održati od 7-9. februara u Beogradu, Rafinerija ulja Modriča je jedina kompanija iz Republike Srpske koja će predstaviti svoj brend OPTIMA.
Brend OPTIMA je više od četrdeset godina sinonim kvaliteta u regionu i do danas je Rafinerija ulja Modriča proizvela i plasirala na tržište više od milion tona motornih ulja, a više od dva miliona tona ukupno svih proizvoda.
– Proizvode Rafinerije ulja Modriča karakteriše vrhunski kvalitet, tradicija, povjerenje stečeno kod potrošača, prepoznatljiva poslijeprodajana usluga i povoljna cijena, kaže dr Milorad Đukić, direktor marketinga Rafinerije ulja Modriča.
OPTIMA je brend koji budi emocije kod potrošača ne samo kao kvalitetan prozvod nego i kao jedna od najpoznatijiih robnih marki iz vremena bivše Jugoslavije, dodaje Đukić.
OPTIMA je u proteklih 40 godina bila posebno prisutna u automobilskom ali i ostalim sportovima i u široj javnosti je prepoznata kao društveno odgovorna kompanija, navodi se u saopštenju za javnost.
OPTIMA kao brend je veoma poznata i zastupljena u svim sferama automobilskog sporta i ono što je veoma važno da potrošači Optime znaju da je to bez sumnje proizvod visokog kvaliteta koji ide u korak sa najpoznatijim svjetskim proizvođačima ulja i maziva.
Auto klub OPTIMA je uvijek bio u vrhu auto moto sporta i bez sumnje je najozbiljniji klub na prostorima bivše Jugoslavije u posljednjih 30 godina, kaže Mikica Vesnić, vozač auto kluba Optima Racing.
.