Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Pravobranilaštvo BiH pokreće sve više postupaka protiv Srpske

    20. Decembra 2025. — 11:02

    Još 13 miliona za brčanski „Skadar na Bojani“

    19. Decembra 2025. — 14:30

    Obrenka Slijepčević spasava Nikolinu Šljivić

    19. Decembra 2025. — 13:53

    Sud odbio prigovore na sukob interesa u stečaju “Nove Borje”

    19. Decembra 2025. — 13:22
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Isporučili benzin prvi put posle tri decenije

    19. Decembra 2025. — 12:04

    EU trošila 25,2 odsto energije iz obnovljivih izvora prošle godine

    19. Decembra 2025. — 09:03

    Vlada ponovo dodjeljuje koncesiju za VE Trusinu kako bi izbjegla arbitražu

    18. Decembra 2025. — 14:53

    Saudijski “Midad” vodeći kandidat za kupovinu “Lukoila”

    17. Decembra 2025. — 09:29

    Banka Francuske podigla prognozu ekonomskog rasta uprkos političkoj nestabilnosti

    19. Decembra 2025. — 13:32

    Minimalna plata u FBiH mogla bi porasti za 2,7 odsto

    18. Decembra 2025. — 16:18

    Banka skupila podatke 430.000 klijenata i kažnjena sa 1,5 miliona evra

    18. Decembra 2025. — 14:47

    Šta znači uvođenje otvorenog bankarstva u Srpskoj

    18. Decembra 2025. — 13:47

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Wizz Air otvara bazu u Tuzli, ali bez najvažnije linije – iako je za nju dobio novac

    11. Decembra 2025. — 07:39

    Isporučili benzin prvi put posle tri decenije

    19. Decembra 2025. — 12:04

    EU trošila 25,2 odsto energije iz obnovljivih izvora prošle godine

    19. Decembra 2025. — 09:03

    Problem tekstilne industrije nije tržište, već manjak kadra

    19. Decembra 2025. — 07:41

    Vlada ponovo dodjeljuje koncesiju za VE Trusinu kako bi izbjegla arbitražu

    18. Decembra 2025. — 14:53
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Banka skupila podatke 430.000 klijenata i kažnjena sa 1,5 miliona evra

    18. Decembra 2025. — 14:47

    Kušnerov fond se nakon “Generalštaba” povlači i iz “Warner Brosa”

    18. Decembra 2025. — 13:12

    Mask “težak” 677 milijardi dolara

    16. Decembra 2025. — 09:06

    ChatGPT godišnje troši više struje nego cijela Slovenija

    15. Decembra 2025. — 16:03

    Dijaspora poslala kući preko 11 milijardi evra

    20. Decembra 2025. — 10:07

    Cijene nafte, zlata i pšenice u padu

    19. Decembra 2025. — 11:13

    EU trošila 25,2 odsto energije iz obnovljivih izvora prošle godine

    19. Decembra 2025. — 09:03

    Wall Street: S&P 500 prekinuo četverodnevni negativni niz

    19. Decembra 2025. — 08:16
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Opel astra umjesto stojadina

Opel astra umjesto stojadina

adminadmin21. Oktobra 2007. — 19:271 komentar3 minute čitanja

NIŠ, Privatizacija fabrike automobila “Zastava vozila” u Kragujevcu u završnoj je fazi, a prve rezultate treba očekivati do kraja ove godine, a možda i prije.
U igri se nalazi nekoliko svjetskih proizvođača, ali šanse imaju samo veliki i uspješni, kaže u intervjuu za “Fokus” zamjenik generalnog direktora “Zastava vozila” Slavoljub Đurđević.
– Pored automobila zastava 10, čija je serijska proizvodnja počela ovog ljeta, krajem 2008. godine počeće sigurno proizvodnja još jednog novog automobila u Kragujevcu. Radi se o modelu opel astra klasik – otkriva Đurđević.
Znači li to da “Opel” kupuje “Zastava automobile”?
ĐURĐEVIĆ: Oni su u igri. Za sada ne bih ništa više rekao. Trenutno se pregovara s pet jakih svjetskih kuća.
Ko je još u igri?
ĐURĐEVIĆ: To su firme iz Amerike, Njemačke, Rusije, Indije i Kine. Imena ne mogu reći dok se ne donese konačna odluka, ali je uslov da se radi o jakim proizvođačima. Najbolji će pobijediti na tenderu. Sve će se uskoro saznati. Novina u ugovoru jeste to da svako ko kupi “Zastavu”, ima obavezu da svoj najluksuzniji automobil proizvede u Kragujevcu.
Kakva je prodaja novog modela zastava 10?
ĐURĐEVIĆ: Odlična, naročito tokom ljeta. Ali, s obzorom da je prodaja najbolja u proljeće i krajem godine, očekujemo da ona još poraste. Pored Srbije, automobile plasiramo i u BiH, s kojom dogovaramo smanjenje carina na uvoz, a postoje razgovori za početak prodaje u Makedoniji. Želja nam je da bez problema plasiramo automobile na tržište svih zemalja bivše Jugoslavije. Za sada, sve što se ugrađuje u zastavu 10 proizvodi se u Italiji, jer je zainteresovanost kooperanata da proizvode dijelove za taj auto zajedno s nama, mala. I kriterijumi su rigorozni, jer bi svako od njih, pored naših, morao da zadovolji i italijnske standarde.
Koji model “Zastave” je najprodavaniji?
ĐURĐEVIĆ: To je jugo 55, sa francuskim motorom, iako smo zadovoljni i ostalom prodajom. U igri je i jugo florida, koji se i dalje proizvodi. U “Zastavi” važi koncept, koji kaže da treba proizvesti onoliko koliko tržište traži.
Kakav je udio “Zastave” na tržištu automobila Srbije?
ĐURĐEVIĆ: Mi prednjačimo. Dakle, više od pola prodatih automobila u Srbije jesu naši modeli. Možemo pričati šta hoćemo, ali cijena je ta koja prodaje vozilo.
Imaju li institucije ili organizacije još naviku da kupuju “Zastavine” automobile?
ĐURĐEVIĆ: Imaju, naročito kad je u pitanju zastava 10. Nedavno je ekipa iz Vlade Srbije kupila 43 modela ovog automobila. To nam mnogo znači, jer je znak dobre volje i blagonaklonog odnosa Vlade prema fabrici.
Šta je sa “Zastava kamionima”?
ĐURĐEVIĆ: Kamioni su takođe u fazi privatizacije. Doskora su bili mješovita firma s “Ivekom”, ali su oni izgubili interes da i dalje radimo zajedno. Moj lični utisak jeste to da će prije početi prodaja kamiona, jer mi još nemamo konkurenciju u ovom dijelu Evrope. Trenutno se proizvode samo kamioni za specifične namjene, kao što su hladnjače, uglavnom po nalogu kupca.

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakDodik podnio ostavku, ali je GO SNSD odbio
Sljedeći članak FBiH ostaje bez struje

Povezani članci

NOVOSTI 02 minute čitanja

U FBiH 43 odsto firmi nije poslovalo u skladu sa zakonom

NOVOSTI 03 minute čitanja

Deficit sa Hrvatskom i Srbijom premašio četiri milijarde KM

1 komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. ve2 16. Novembra 2007. 12:57

    Moje misljnje ja da ZASTAVA zapostavlja domace kadrove tj. ljude koji su sposobni da naprave nas vlastiti proizvod.Ovo sto se sad radi po meni cist poslovni promasaj jer modele koji su bili finansijski promasaji u drugim zemljama mi obijerucke prihvatamo.Ja inace vozim Zastavinu YUGO Floridu iako sa njom ima zaista mnogo problema u svemu mislim da je to nas adut bio a i sad je.1990 god kad je izbacena bila je jedno od jacih auta na nasem a i Evropskom trzistu.Greska ljudi iz zastave je sto su zapostavili modernizaciju postojecih modela YUGO 55 I Floride.
    Inace kadrove koje procijeni ZASTAVA da su nesposobni kad odu preko granice Evropa ih proizvede u najbolje dizajnere na svijetu.

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Pravobranilaštvo BiH pokreće sve više postupaka protiv Srpske

20. Decembra 2025. — 11:0203 minute čitanja

Na to ukazao donedavni Pravobranilac RS Milimir Govedarica

Još 13 miliona za brčanski „Skadar na Bojani“

19. Decembra 2025. — 14:30

Obrenka Slijepčević spasava Nikolinu Šljivić

19. Decembra 2025. — 13:53

Sud odbio prigovore na sukob interesa u stečaju “Nove Borje”

19. Decembra 2025. — 13:22

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.