BIJELJINA, Za Međunarodni sajam turizma i gastrokulture “Bijeljina-turist 2016”, koji će biti održan 15. i 16. aprila, u organizaciji Turističke organizacije grada Bijeljina, do danas je prijavljeno oko 100 izlagača iz Republike Srpske i zemalja regiona.
Prema riječima direktora Turističke organizacija Bijeljina Jove Ljubojevića, 70 izlagača su turističko-ugostiteljski radnici, hoteli, turističke organizacije, restorani i vinarije, i biće raspoređeni u hotelu “Drina”, a oko 35 izlagača su iz udruženja domaće radinosti koji će biti smješteni ispred hotela.
“Oni će biti na otvorenom, pod suncobranima, a svoje rukotvorine postaviće na prigodnim štandovima”, kaže Ljubojević.
U petak, 15. aprila, prvog dana manifestacije, predviđeno je predstavljanje promotivnih materijala turističkih organizacija i agencija, banja i klimatskih lječilišta, ugostiteljskih objekata i proizvođača zdrave hrane, a drugog dana, ugostiteljski objekti i proizvođači zdrave hrane predstaviće posjetiocima svoju nacionalnu kuhinju.
On ističe da je veoma važno da u petak dolaze sve turističke organizacije iz Republike Srpske, a iz Slovenije biće prisutna i Banja “Čatež”, dok će iz Srbije biti jedna među najjačim agencijama “Flaj flaj”, te nekoliko turističkih organizacija i hotela sa četiri i pet zvjezdica.
“Ovo su samo neki od učesnika-izlagača koje očekujemo, a prvi dan sajma predstaviće se svi sa promotivnim materijalom koji imaju, a drugi dan je gastro prezentacija na kojoj će biti predstavljena domaća kuhinja restorana i pekara, poslastičarnica i slično kako domaćih tako i gostiju-učesnika manifestacije”, rekao je Ljubojević.
On podsjeća da je otvaranje Sajma u petak u 11.00 časova a da će ga, prema najavama, otvoriti ministar trgovine i turizma Republike Srpske Predrag Gluhaković.
Izlagačima sedmog Sajma turizma u Bijeljini na raspolaganju je 500 metara kvadratnih besplatnog izlagačkog prostora na kojem će se predstaviti turistički potencijali Republike Srpske i zemalja regiona.
U okviru sajma biće održan i okrugli sto o temi “Uloga ljudskih resursa u diferenciranju turističke uloge”.
Na sajmu će biti izabrana najuspješnija turistička promocija, promocija nacionalne kuhinje, najuređeniji izlagački prostor iz oblasti turizma, ugostiteljstva i ručnih radova, najbolji promotivni materijal i najposjećeniji štand. Srna