SARAJEVO, Centralna harmonizacijska jedinica Ministarstva finansija i trezora BiH (CHJ MFiT BiH) održala je u Sarajevu šestodnevnu obuku o finansijskom upravljanju i kontroli za oko stotinu državnih službenika iz 65 institucija Bosne i Hercegovine.
Obuka je bila namijenjena osobama imenovanim za finansijsko upravljanje i kontrolu i koordinatorima za proces upravljanja rizicima u institucijama BiH. Polaznicima obuke predstavljeno je trenutno stanje u vezi s uspostavom sistema finansijskog upravljanja i kontrole u insitucijama BiH ali i date smjernice za njegovo unapređenje, saopćeno je iz CHJ MFiT BiH.
Državnim službenicima na obuci su predstavljeni i praktični primjeri uspostave sistema finansijskog upravljanja i kontrole u Upravi za indirektno oporezivanje BiH, Agenciji za sigurnost hrane BiH i Centralnoj harmonizacijskoj jedinici MFiT BiH.
– Obavljajući poslove za koje je nadležna na osnovu Zakona o finansiranju institucija BiH Centralna harmonizacijska jedinica Ministarstva finansija i trezora BiH organizuje ovu obuku za državne službenike na kojima i jeste obaveza da u institucijama uspostavljaju sistem finansijskog upravljanja i kontrole utemeljenog na dobrim međunarodnim praksama. Uspostavljanje ovog sistema ne odnosi se samo na oblast finansijskog poslovanja, nego na sve procese u institucijama BiH a radi što efikasnijeg, ekonomičnijeg i efektivnijeg trošenja javnih sredstava uz poštivanje principa ‘vrijednost za novac’ – izjavio je Ranko Šakota, direktor CHJ MFiT BiH, obraćajući se polaznicima obuke.
Obuku su održali obučeni instruktori Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH i instruktori za pojedina područja obuke koje je angažovala CHJ MFiT BiH.