BANJALUKA, Godišnja konvencija predstavnika prodajno – servisne mreže Peugeot proizvoda u Bosni i Hercegovini održana je juče u Banjaluci, a učesnici godišnje konvencije bili su kompanija Vermont, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda, kao i ovlašteni koncesionari i serviseri Peugeot mreže.
Na ovogodišnjoj konvenciji analizirani su poslovni rezultati iz 2008. godine i diskutovano je o planovima i strategijama za narednu godinu.
„Za Peugeot je 2008. godina bila veoma uspješna. Ostvarili smo najbolje rezultate od ulaska Peugeot-a na bosanskohercegovačko tržište. Realizovali smo značajan napredak u broju prodatih vozila, što dokazuje i broj od 750 ugovorenih prodaja. U poređenju sa prošlom godinom, povećali smo prodaju za 29 % što je veliki uspjeh, ali smo dostigli i povećanje tržišnog učešća na 4,5 %. Za narednu godinu imamo velike planove, ali će i dalje naši prioriteti biti konstantno unapređivanje usluga i jačanje integracije kako u prodaji tako i u post-prodaji “, istakao je Deniz Bejtula, direktor prodaje i marketinga kompanije Vermont.
Jedna od tema konvencije bila je i finansijska kriza na globalnom nivou. Učesnici su govorili o mjerama koje treba poduzeti kako bi se prilagodili novim uslovima na tržištu i kako bi i dalje svojim kupcima obezbijedili najbolje uslove za kupovinu Peugeot vozila.
Peugeot za 2009. godinu planira širenje prodajno – servisnog lanca, što uključuje i otvaranje Peugeot Blue Box-a u Doboju. Nova poslovna godina za ljubitelje Peugeot vozila donosi mnoštvo novih modela bogate Peugeot game.