Proizvođači su festival ocijenili desetkom i poručili da naše tržište je i te kako bogato domaćom ponudom.
“Ja bih se prvo zahvalio organizatoru na poziv ovom sajmu. Kako da ne znači, pa znači puno da se predstavimo, da ljudi vide. mada ljudi znaju za nas. na žalost mali je štand, nije moglo svega stati, svega dvadesetak pari cipela, ali evo koristim priliku da pozovem, kupujte domaće, sve što ima naše, pomozimo jedni drugima, pomozimo privredi”, kaže Marinko Umičević, direktor fabrike Bema.
“Mi izlažemo jedan od naših proizvoda dimljeni file kalifornijske pastrmke. To je naš brend koji mi radimo već dugi niz godina, koji je rasprostranjen na našem domaćem tržištu, kako kod nas tako i u inostranstvu. Ovaj sajam nam je jako bitan, zato što je naša ciljana grupa potrošača na domaćem tržištu, gledamo da budemo prisutni i da kupci budu zadovoljni na lokalnom tržištu sa našim proizvodima“, ističe Dragan Mejakić, iz Tropik ribarstva.
Ove godine manifestacija je privukla više od 60 učesnika. Predsjednica Republike Srpske Željka Cvijanović, koja je pokrovitelj festivala kaže da sve veći broj učesnika dokazuje da je festival mjesto koje šalje pozitivne poruke. Iz udruženja mladih ekonomista koji su organizatori događaja poručuju da su zadovoljni odazivom.
“Ove godine nešto drugačiji koncept. Imamo vanjski i unutrašnji dio. Pored proizvođača hrane i pića koji su predstavljeni unutrašnjem dijelu, ove godine imamo i svečani šator gdje su izloženi proizvođači koji su od ostalih prirodnih djelatnosti. Tako da pored proizvoda poput vina, piva sireva, mesnih proizvoda, slatkiša meda, imamo i neke domaće proizvode iz tekstilne industrije, obuću, imamo i uslužne djelatnosti, tako da širok spektar proizvoda i što je najvažnije sve iz Republike Srpske što i jeste poenta našeg projekta “Kupuj domaće-ulaži u Srpsku””, kaže Goran Vučić, predsjednik Udruženja mladih ekonomista i jedan od organizatora Festivala domaćih proizvoda.
“Prvo, ovo je inicijativa mladih ljudi. Oni su usmjereni na to da pokažu da promovišu domaće proizvode, da rade zajedno naravno, sa svim institucijama u okviru sistema, a kao udruženje i nevladin sektor, na tome da promovišemo svoje, da podižemo svjest o kvalitetu našeg proizvoda, da podižemo svjest o potrebi da sami kupujemo svoje proizvode i da ih znamo da uporedimo sa nekim koji su strani proizvodi, a koji naši ljudi po nekom pravilu vole da daju prioritet“, kaže Željka Cvijanović, predsjednik RS.
“Kupuj domaće-ulaži u Srpsku” je projekat na kome su iz UMEK-a radili više od godinu dana. Veliki broj izlagača, štandovi bogati ponudom su dokaz da Republika Srpska itekako ima šta ponuditi. ATV